|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?Når jeg ringer til bedrifter, forventer jeg en grei tone og at de prøver å kamuflere stress hvis det er mulig, ja. Sitter man på et kundebehandlingssenter, er det liksom det som er jobben i stor grad.
|
|
|
|
#22 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?
Sitter man på ett kundebehandlingssenter bør man jo ha tid til å svare kunden skikkelig. Noe annet oppfatter jeg som dårlig service. Møter jeg avvisning der blir jeg hissig.
|
|
|
#23 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?Jeg har som mål at de som ringer meg i jobbsammenheng skal få avklart det de ringer for, alternativt at vi avtaler å ta det opp på et annet tidspunkt. Jeg er alminnelig høflig (så lenge den som ringer er det, jeg får telefoner av ymse art og leser folk teksten om det trengs), men effektiv. Hva folk måtte tenke om sinnstemningen min i etterkant opptar meg ikke i det hele tatt. Vi løser praktiske problemer, thats's it. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Seriøst? Driver du og analyserer stemmen til en kundebehandler og lurer på om vedkommende er stresset?! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
~~~~~~~
|
Hvis man ringer en servicetelefon midt i arbeidstiden og møter en person som svarer at de ikke har tid til å snakke ville jeg ha reagert. Jeg tar det som en selvfølge at folk der ikke avviser deg. Men å tolke stemmen blir litt rart ja, det har nok ikke fallt meg inn å gjøre det.
|
|
|
#26 |
|
Curlingkone
|
Nå blir jeg faktisk litt såret her.
|
|
|
#27 |
|
Bedreviter
|
Seiøst, Mjau: Det er ikke noe lurt å legge ut en tråd som inneholder minimalt med informasjon, for deretter å bli snurt eller såret over at folk svarer på det du skriver om og ikke det du tenker på. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?Om det er telefonselgere som ringer så høres jeg sikkert kjempestresset ut for da har jeg det ALLTID travelt. Da snakker jeg vel fort, kanskje litt høyt, svært lite engasjert i det vedkommende måtte fortelle. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Det er jeg enig i, isåfall bør vedkommende si beklager, og at en ringer tilbake så fort h*n har tid. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?Om jeg er kjempestresset kan jeg godt velge å ikke ta telefonen.
|
![]() |
|
|