Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-12, 16:10   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?

Jeg er sånn at jeg fanger opp sinnsstemninger hos andre veldig fort. Også over telefonen.

Selv tror jeg at jeg klarer å beholde fatningen relativt bra, og jeg prøver å ta meg tid til den jeg snakker med. Alt har selvfølgelig en grense da.

Jeg syns det er skikkelig ubehagelig å prate med folk i telefonen som tydeligvis har det altfor travelt til å bruke tid på meg. Og jeg føler meg avvist på en måte. Men det er jo mitt eget problem altså. Men jeg kjenner jeg syns det er ubehagelig. Og føler kanskje av og til at grunnen til at jeg ringer ikke er viktig nok feks.

Jeg håper jeg klarer å unngå å signalisere slike ting på telefonen selv. Men det er jo vanskelig å evaluere seg selv på denne måten.

Hvordan opptrer du selv i telefonen når du er stresset, sur eller irritert? Uten at den du snakker med nødvendigvis har vært involvert i årsaken til at du føler det slik.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.