Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-12, 15:14   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan høres du ut på telefonen når du er stresset?

Hehe.
Det jeg tenker mest på her er det med stress.
Jeg kan oppleve at den i den andre enden høres skikkelig stressa ut. Og at vedkommende egentlig ikke har tid til å prate med meg. Hvorfor tar man da i det hele tatt telefonen?

Gammel 30-04-12, 15:20   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hehe.
Jeg kan oppleve at den i den andre enden høres skikkelig stressa ut. Og at vedkommende egentlig ikke har tid til å prate med meg. Hvorfor tar man da i det hele tatt telefonen?

Fordi at man i det minste har tid til å sjekke om det haster eller ei, og avtale et tidspunkt man kan ringe tilbake, hvor det passer bedre?

Palmen: Epost er nok tryggest, ja. (Og har du implementert det allerede? )

Gammel 30-04-12, 15:25   #3
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe.

Enkelte er pålagt å svare på telefoner, selv om det drives med brannslukking og en har skuldrene langt over ørene...

Jeg liker ikke å prate i telefonen og kan nok oppleves som litt kort, spesielt dersom jeg er litt stressa. Jeg prøver å ikke la det høres, men jeg vet at jeg kan være det. Også ber jeg ofte kunder om å sende meg en mail istedet.

Gammel 30-04-12, 15:26   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe.

Jeg kan ofte være stresset når jeg snakker med folk i telefonen, og da vil de som kjenner meg ikke ha noe problem med å gjennomskue det.

Og det er klart at jeg godt kan ta telefonen selv om jeg har det travelt. Det er da slett ikke alle som ringer meg for å skravle. Det kan jo like gjerne være snakk om bare en kort beskjed.

Mener du virkelig at man ikke bør svare på en oppringning med mindre det passer å sette av en halvtime til småprat?

Ellers er det vanlige at jeg sier fra i starten av samtalen, hvis jeg har det så travelt at jeg ikke kan sette av mer enn noen få minutter. Og folk flest spør jo vanligvis om det passer at man ringer, hvis de har tenkt å snakke mer enn fem minutter. (I alle fall gjør stort sett alle som jeg omgås det, men det er mulig de gjør det bare fordi de er vant til at jeg er kort når det ikke passer. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 16:00   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe.

Fordi du ringer? Og fordi det kan finne på å være viktig?

Gådd, er det plutselig galt å ta telefonen også, nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 16:01   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gådd, er det plutselig galt å ta telefonen også, nå?

Ja, juste. Hvis det er avvisning, så er det jo vanskelig å gjøre det der riktig, uansett!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.