Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trøbbel med bankID på Mac

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-12, 10:17   #21
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Trøbbel med bankID på Mac

funker fint på min mac. ikke noe problemer. men bruker firefox da.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 10:19   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Neida, man kan ha BankID i alle de bankene man bruker.

Ok?
Jeg fikk nemlig ikke ny Bankid da jeg nylig byttet bank før den gamle var stengt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 10:19   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

javas forrige-før-derigjen oppdatering tror jeg det var - da var det jo masse problemer med at man ikke fikk logget seg inn på nettbanker eller betalt i nettbutikker og slikt. Jeg hadde også det problemet - da kom det der loginvinduet opp, men uansett hva man gjorde og trykket på skjedde det ikke noe _mer_ lsm.
Lurer på om det kom en Javaversjon til så funket det igjen?
Det var ikke _så_ lenge siden hvertfall. Oppdatere Java?

Men sånn generelt sett - det er endel ting som ikke vil i Safari, da vil de som oftest i Firefox. Problemet over var uansett nettleser mener jeg å huske.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 23:11   #24
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://mac1.no/artikkel/10383/proble...a-i-nettbanken

Gammel 04-05-12, 23:34   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da var torsk før meg. Det står en advarsel om Mac og nyeste Java på nettbanken min, men jeg har ikke lest den så godt fordi jeg har ikke Mac.

Gammel 04-05-12, 23:45   #26
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Java krangler veldig på fjelløvemaskinen min, men ikke på løvemaskinen. Det er siste versjon av Java på begge...
Skal teste ut fixen til Torsk!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 23:48   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Problemet er at det programmet får jeg ikke startet. Det bare kommer med feilmelding. Til slutt ble jeg sur og heiv hele skiten, men bankID levde videre med samme feil likevel.

Løsningen så langt ble å starte en laptop isteden.

Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 01:16   #28
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg har mac og to bankID-er og bruker Safari, og det burde kanskje bety trøbbel, men det virker alltid.

Ja, dette var kanskje ikke spesielt hjelpsomt.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 09:18   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker bare safari, men har ikke lagret ting. Trykker bare på bank id så kommer jeg til rett side i nettbankene mine og får logget inn.Dnb og skandiabanken. Jeg har 2 bank id`er men bruker som oftest bare den ene i begge nettbankene

Mann logger inn i dnb og skandiabanken med firefox. Aldri noe problem der og, men han har ikke lagret de der heller.

Har aldri plagdes og aldri lastet ned noe program uten om java for safarien og firefoxen.

Vi har snøleoprard? Snø løve? Samesjt vi bruker snø dyr

Gammel 05-05-12, 12:58   #30
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Merk rullgardinmenyen. Trykk piltastene ned, og Enter når du står på den riktige banken.

Gammel 05-05-12, 23:02   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg bruker bare safari, men har ikke lagret ting. Trykker bare på bank id så kommer jeg til rett side i nettbankene mine og får logget inn.Dnb og skandiabanken. Jeg har 2 bank id`er men bruker som oftest bare den ene i begge nettbankene

Mann logger inn i dnb og skandiabanken med firefox. Aldri noe problem der og, men han har ikke lagret de der heller.

Har aldri plagdes og aldri lastet ned noe program uten om java for safarien og firefoxen.

Vi har snøleoprard? Snø løve? Samesjt vi bruker snø dyr

Du har mest sannsynligvis Snow leopard (10.0.0.6++) eller Lion (10.0.0.7++). Om maskinen er mer enn et år gammel er den nok en Snow leopard.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.