|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Trøbbel med bankID på Macfunker fint på min mac. ikke noe problemer. men bruker firefox da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trøbbel med bankID på Macjavas forrige-før-derigjen oppdatering tror jeg det var - da var det jo masse problemer med at man ikke fikk logget seg inn på nettbanker eller betalt i nettbutikker og slikt. Jeg hadde også det problemet - da kom det der loginvinduet opp, men uansett hva man gjorde og trykket på skjedde det ikke noe _mer_ lsm. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
<*(((<
|
Sv: Trøbbel med bankID på Mac
|
|
|
#25 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trøbbel med bankID på MacDa var torsk før meg. Det står en advarsel om Mac og nyeste Java på nettbanken min, men jeg har ikke lest den så godt fordi jeg har ikke Mac.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Problemet er at det programmet får jeg ikke startet. Det bare kommer med feilmelding. Til slutt ble jeg sur og heiv hele skiten, men bankID levde videre med samme feil likevel. |
|
|
|
#28 |
|
trøtt
|
|
|
|
#29 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trøbbel med bankID på MacJeg bruker bare safari, men har ikke lagret ting. Trykker bare på bank id så kommer jeg til rett side i nettbankene mine og får logget inn.Dnb og skandiabanken. Jeg har 2 bank id`er men bruker som oftest bare den ene i begge nettbankene
|
|
|
|
#31 |
|
Pauset
|
|
|
|