Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Vet din partner hva du liker?
Selvfølgelig!!! 81 39,90%
Tja.... 89 43,84%
Absolutt ikke! 28 13,79%
Ja dette var jo viktig å bruke tida på... 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 23:07   #61
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mange av dere må da være utrolig dårlige pedagoger? :har vel opplært mann:

Hva? Kaller du meg en dårlig pedagog?!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 23:09   #62
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Tja. Han har endelig lært det, men det tok noen år. Han tar fortsatt med andre ting enn det jeg vil ha, men det er da ihvertfall noen biter med det jeg vil ha der.

Gammel 30-05-12, 23:09   #63
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

altså, han vet at jeg vil ha sjokolade. så for sikkerhets skyld hadde han nok kommet hjem med en pose full av kun sjokolade. andre greier tror jeg ikke han hadde klart å plukke.

men så spiser jeg oftest smågodt rett fra posen, litt gjemt borti sofakroken min, så ikke så lett for han å se hva jeg velger

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 23:16   #64
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Det høres ut som et sted jeg egentlig ikke burde vite om. (MEN SÅ SI HVOR DET LIGGER DA!)

Det ligger i Pilestredet, på andre siden av veien for Mother India, Restaurant Oscarsgate og Pizza og Kinaekspressen, rett ovenfor trikkestoppet som ligger der. Det er ikke spesielt godt skiltet, men det står alltid en sånn "reklamebukk" utenfor døren. Godterislottet heter det.

https://www.facebook.com/pages/Godte...41917492548056

Sist redigert av Njulaif : 30-05-12 kl 23:22.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:07   #65
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva? Kaller du meg en dårlig pedagog?!

Akkurat, Rine!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:12   #66
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarte på vegne av x. JA.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:15   #67
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tja, han vel egentlig hva jeg liker, men han forveksler det ganske ofte med hva han selv liker.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:21   #68
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Definitivt ikke. Jeg forklarer og presiserer gang etter gang, likevel kommer han f.eks. alltid hjem med sånne seige store røde lepper. Det er noe av det verste jeg vet. Han hører ikke etter, tror jeg.

Dette klarte han komme hjem med idag også, så stolt Jeg har aldri i hele mitt liv en gang smakt disse...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:27   #69
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Han vet hva jeg liker ja, men om jeg hadde bedt han kjøpe med, så hadde han nok plukket mest av det han liker

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:30   #70
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Definitivt ikke. Jeg forklarer og presiserer gang etter gang, likevel kommer han f.eks. alltid hjem med sånne seige store røde lepper. Det er noe av det verste jeg vet. Han hører ikke etter, tror jeg.

de er virkelig dårlig...

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:35   #71
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Fordi jeg elsker sure føtter, tror mannen at jeg elsker alt gummigodt med sukker på, og det stemmer jo ikke. Han hadde fått med de sure føttene, da, samt noe sjokolade. I tillegg hadde han sikkert puttet oppi peace-merker, smukker, salt lakris og sånt, som jeg bare spiser hvis jeg absolutt "må" istedenfor syrlige kastanjer, heksehyl og krokodiller, som jeg egentlig vil ha. Jeg svarte altså tja. Og fikk ekstremt lyst på smågodt.

Gammel 31-05-12, 00:44   #72
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det ligger i Pilestredet, på andre siden av veien for Mother India, Restaurant Oscarsgate og Pizza og Kinaekspressen, rett ovenfor trikkestoppet som ligger der. Det er ikke spesielt godt skiltet, men det står alltid en sånn "reklamebukk" utenfor døren. Godterislottet heter det.

https://www.facebook.com/pages/Godte...41917492548056

What?
Jeg er jo i nærheten ofte og så har jeg ikke fått med meg denne butikken.
Gjett hvor jeg skal til uka

Og ja, jeg tror mannen ville kommet hjem med det jeg liker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 00:54   #73
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

What?
Jeg er jo i nærheten ofte og så har jeg ikke fått med meg denne butikken.
Gjett hvor jeg skal til uka

Den er et lite himmelrike når det gjelder smågodt. Og de har en sånn liste på veggen ved inngangsdøren hvor man kan skrive opp hva slags godterier man evt måtte savne, så vil de forsøke å skaffe det. Men de tar ikke inn Nidar sjokkis av en eller annen grunn, det er sikkert Nidar som tar for mye betalt eller noe, så det er kanskje det eneste ankepunktet jeg har for da får jeg ikke min elskede spesialsjokolade i posen.

Og nå har de nettopp fått inn svensk pinneis også, så det er mulig å få pinne is med salt lakris-trekk og 88-isen og slikt.

Gammel 31-05-12, 00:58   #74
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ikke Spesial
Det er jo det godteposen min blir fylt opp med.
Men jeg skal dit for det altså.

Gammel 31-05-12, 01:05   #75
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nei. Nå er han ikke min partner akkurat - vi bare oppfører oss sånn - men han kjenner meg rimelig godt likevel. Preferansene mine i smågodthylla er han derimot veldig uvitende om.

Gammel 31-05-12, 01:09   #76
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ikke Spesial
Det er jo det godteposen min blir fylt opp med.
Men jeg skal dit for det altså.

HEY! Da kunne vi jo definitivt ha delt en godtepose. Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg å bli kvitt spesialsjokkisen altså. Og så er jo denne godtebutikken enda mer perfekt for deg (spesielt ift å sende mannen dit for å kjøpe godis til deg), siden den er kjemisk fri for spesial.

Gammel 31-05-12, 01:21   #77
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Han vet hva jeg liker, ja. Men i posen hadde det nok likevel vert en del jeg ikke likte, da vi har svært forskjellig smak på smågodt.

Gammel 31-05-12, 02:08   #78
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

HEY! Da kunne vi jo definitivt ha delt en godtepose. Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg å bli kvitt spesialsjokkisen altså. Og så er jo denne godtebutikken enda mer perfekt for deg (spesielt ift å sende mannen dit for å kjøpe godis til deg), siden den er kjemisk fri for spesial.

Altså; jeg er ikke skuffet over spesialsjokkisen. Skuffet over at de IKKE har den

Gammel 31-05-12, 10:21   #79
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Spesial er urk.
Mannen min digger det, av en eller annen merkelig grunn. Sjokolade har ingenting å gjøre oppi en godtepose. Iallefall ikke oppi min.
Mannen min vet hva jeg liker men han ville nok ikke tatt så mye av det, for han mener det er så mye e-stoffer i det.
Samme det, det er godt.

Jeg digger fruktfisk, salt lakrisfisk, sure tær, kritt, colaflasker- må være de som er litt tjukke og myke, fersken, og ellers alt surt og salt og syrlig. Ikke sjokolade.

Gammel 31-05-12, 10:23   #80
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke spesielt glad i smågodt, men jeg er heller ikke spesielt kresen, så om noen kommer hjem med smågodt til meg, ville jeg nok spist det. Mannen min vet ganske mye om hva jeg liker, og ville helt klart ikke kjøpt smågodt, men derimot tatt med sjokolade jeg liker dersom han skulle kjøpe "noe godt" - enten Walters mandler eller annet med salt i, eller mørk sjokolade, antagelig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.