Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Vet din partner hva du liker?
Selvfølgelig!!! 81 39,90%
Tja.... 89 43,84%
Absolutt ikke! 28 13,79%
Ja dette var jo viktig å bruke tida på... 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 21:37   #41
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Jadda, det har han bevist mange ganger.

Gammel 30-05-12, 21:40   #42
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange av dere må da være utrolig dårlige pedagoger? :har vel opplært mann:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 21:41   #43
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nja, det som gjør det litt vanskelig for min mann er at det jeg liker veldig godt den ene uken har jeg ikke lyst på neste uke. Og så kan jeg finne på å bli litt furten for at han ikke har fått med seg at jeg har ombestemt meg/gått lei.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 21:53   #44
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nja, han hadde nok klart å plukke slik at det var en del jeg likte. Er ikke så kresen på smågodt...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:04   #45
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes at problemet er at det er så mange steder de ikke har godt smågodt. Vonde sjokolader og vondt gummigodteri.

Jeg har funnet en Europris som har OK utvalg. Hender seg jo at jeg svipper innom der.

I Sverige finnes det mye godt, men enda mer som er helt håpløst, og hvis mannen har plukket så er det like mye ubrukelig som det som er godt.

Er det forresten bare jeg som foretrekker at gummigodteri ikke er helt ferskt? Sånne Malaco-smukker f.eks. er mye bedre om de har blitt litt gamle og harde enn når de er helt myke og smakløse.

Gammel 30-05-12, 22:08   #46
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Selvsagt vet han hva jeg liker; det har jeg jo fortalt ham.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:08   #47
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Det er kommet en ikke-lenger-så-veldig-ny smågodtbutikk på Bislet. Den er blitt et sted jeg og min mann innimellom må besøke. De har et sykt stort utvalg av smågodt, så der burde de fleste finne noe de liker. Og best av alt: De har så stort salg at alle varene alltid er ferske.

Gammel 30-05-12, 22:10   #48
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jepp, han er godt oppdratt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:10   #49
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg vil heller si at jeg har et skrudd forhold til godteri.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:13   #50
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Nei, han glemmer alltid sjokoladefamilien!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:19   #51
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

Mest sannsynlig hadde han ikke gjort det. Hele tanken med å kjøpe godteri for å kose seg/man har lyst på, er ganske fjern for ham, og han legger ikke merke til hva jeg liker. Han spiser sjokolade av og til, men da kun for å få i seg rask energi. Det tryggeste er å be om firkløver eller melkesjokolade, sjansen er relativt stor for at han klarer å finne dem i hylla.

kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:21   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det er kommet en ikke-lenger-så-veldig-ny smågodtbutikk på Bislet. Den er blitt et sted jeg og min mann innimellom må besøke. De har et sykt stort utvalg av smågodt, så der burde de fleste finne noe de liker. Og best av alt: De har så stort salg at alle varene alltid er ferske.

Oooh, den er skummel! Jeg går forbi den hver eneste dag (studerer på HiOA) og har bare vært innom en eneste gang. Grunnen til det, er at den ene gangen jeg var innom der, gikk det med noen hundrelapper ...

Gammel 30-05-12, 22:29   #53
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Oooh, den er skummel! Jeg går forbi den hver eneste dag (studerer på HiOA) og har bare vært innom en eneste gang. Grunnen til det, er at den ene gangen jeg var innom der, gikk det med noen hundrelapper ...

I KNOW! Det er egentlig ikke bra i det hele tatt, men heldigvis bor vi et godt stykke unna, så vi bruker å gå trimtur til den og belønne oss selv med litt godteri etterpå. Og: Jeg er stolt av å kunne si at jeg og min mann gikk dit en gang hvor HAN gikk inn for å kjøpe godteri til seg selv og jeg ikke kjøpte noe som helst. Da var jeg veldig stolt av meg selv og syntes jeg var selvbeherskelsen i egen person.

Gammel 30-05-12, 22:31   #54
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Definitivt ikke. Jeg forklarer og presiserer gang etter gang, likevel kommer han f.eks. alltid hjem med sånne seige store røde lepper. Det er noe av det verste jeg vet. Han hører ikke etter, tror jeg.

Eller han står der ved smågodtet og klør seg i hodet mens han tenker: "hva var det hun sa, igjen? Var det ikke noe med sånne seige, store lepper, da, tro? Jo, det er jeg sikker på at det var, tar ekstra mange, så blir hun kjempeglad!"

Gammel 30-05-12, 22:32   #55
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Salt og surt det klarer han!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:33   #56
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han hadde fått en detaljert plukkliste ... :kontrollfreak:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:34   #57
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Han ville ha tatt noe som jeg ville ha og en del som ikke ville bli spist. Akkuret nå vet ikke jeg hva jeg spiser selv.

Gammel 30-05-12, 22:49   #58
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er han smertelig klar over Har godt på noen blundere opp gjennom, men nå skal det mye til før det blir galt

Gammel 30-05-12, 23:03   #59
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Åh nå fikk jeg lyst på smågodt!

forferdelig å friste gravide folk på denne måten

Det verste er at jeg kan gå ut og handle siden butikken er åpen til 23.

Men mannen hadde nok ikke fått det til. Han vet om noe jeg liker, det motsatte av hva han liker, samt at vi deler kjærligheten til lakris.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 23:03   #60
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det høres ut som et sted jeg egentlig ikke burde vite om. (MEN SÅ SI HVOR DET LIGGER DA!)

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.