|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotell i Oslo med sen utsjekkingDa jeg var i Bergen for en stund siden, overnattet jeg på et hotell der det ikke var utsjekking før kl. 14. Deilig, ettersom jeg ikke skulle reise før på kvelden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Oslo med sen utsjekkingJeg bodde nylig på Thon hotell Opera og mener det sto på en plakat der at man på søndager kunne be om utsjekking så sent som kl 18.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Hotell i Oslo med sen utsjekkingJo, vet man kan spørre, men tenkte bare om det var noen som hadde fast utsjekking kl. 14 f.eks (vet enkelte hoteller har det, i alle fall på søndager, men vet ikke om det følger kjeden eller om det er opp til hvert enkelt hotell). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hotell i Oslo med sen utsjekking
Oh, hadde vært fantastisk å kunne dra rett fra hotellet til flytoget. Opera skal sjekkes ut! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Hotell i Oslo med sen utsjekking
Hehe, joda, jeg har bodd i Oslo og jeg elsket søndagene i byen. Men tanken på å kunne sove til kl. 12, gå ut å spise frokost og så sløve litt på hotellet før vi reiser videre, er veldig fristende. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Oslo med sen utsjekkingSpør og be pent om å få beholde rommet litt til. Det kan hende de vil be om et tillegg i pris for å evt holde igjen renholdspersonalet, men ikke sikkert. Verdt å prøve :-) Jeg ville spurt allerede ved bestilling for da legger de det inn på bestillingen deres.
|
![]() |
|
|