Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Oslo med sen utsjekking

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-12, 00:34   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Hotell i Oslo med sen utsjekking

Da jeg var i Bergen for en stund siden, overnattet jeg på et hotell der det ikke var utsjekking før kl. 14. Deilig, ettersom jeg ikke skulle reise før på kvelden.

I juli må mannen og jeg overnatte i Oslo ettersom det ble noen ombookinger og tull. Flyet vårt videre går ikke før kl. 18 søndag og vi kommer til Oslo lørdag ettermiddag. Noen som vet om hotell som har senere utsjekking enn kl. 12? Hadde vært deilig å sløve på hotellet et par ekstra timer fremfor å sitte på en café e.l og slå ihjel fire timer.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 00:36   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Oslo med sen utsjekking

Jeg vet ikke om noen som har standard sen utsjekk, men du kan be om å få det hos de fleste.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 00:36   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om jeg ønsker å sjekke ut senere spør jeg bare i resepsjonen om det er i orden, og det er det som regel.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 00:39   #4
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bodde nylig på Thon hotell Opera og mener det sto på en plakat der at man på søndager kunne be om utsjekking så sent som kl 18.

Ellers er det bare å spørre om å få beholde rommet lenger. Ofte går det fint, særlig på søndager. Er hotellet fullt kan det være vanskelig, men vi får ofte beholde hotellrom lenger om vi trenger det.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 00:40   #5
Mirmell

Mirmell sin avatar

Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jo, vet man kan spørre, men tenkte bare om det var noen som hadde fast utsjekking kl. 14 f.eks (vet enkelte hoteller har det, i alle fall på søndager, men vet ikke om det følger kjeden eller om det er opp til hvert enkelt hotell).

Gammel 03-06-12, 00:41   #6
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg bodde nylig på Thon hotell Opera og mener det sto på en plakat der at man på søndager kunne be om utsjekking så sent som kl 18.

Oh, hadde vært fantastisk å kunne dra rett fra hotellet til flytoget. Opera skal sjekkes ut!

Gammel 03-06-12, 00:43   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

er det jo litt annet å finne på i Oslo enn å sitte på cafe en søndag i juli da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 00:48   #8
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

er det jo litt annet å finne på i Oslo enn å sitte på cafe en søndag i juli da.

Hehe, joda, jeg har bodd i Oslo og jeg elsket søndagene i byen. Men tanken på å kunne sove til kl. 12, gå ut å spise frokost og så sløve litt på hotellet før vi reiser videre, er veldig fristende.

Gammel 04-06-12, 11:37   #9
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Spør og be pent om å få beholde rommet litt til. Det kan hende de vil be om et tillegg i pris for å evt holde igjen renholdspersonalet, men ikke sikkert. Verdt å prøve :-) Jeg ville spurt allerede ved bestilling for da legger de det inn på bestillingen deres.

Gammel 04-06-12, 11:40   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ber alltid om sen utsjekk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.