Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fra én tråd til en annen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 18:30   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Fra én tråd til en annen

Det er noen få som kan irritere meg veldig innimellom. Diplomatisk som jeg er, skygger jeg unna de diskusjonene disse er veldig aktive i.

Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 18:43   #22
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Om jeg er rasende uenig med en person i en tråd, så har jeg faktisk ingen problemer som helst å være hjertens enig med samme person i en annen tråd.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 18:55   #23
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg greier det ganske bra. Dessuten tror jeg at det bor noe godt i alle mennesker.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 19:03   #24
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om jeg er uenig med noen i en tråd, kan jeg være hjertens enig i en annen. Jeg går ikke rundt og irriterer meg om jeg ikke må.

Men det er jo noen som er gjennomgående surmaga, og det kan irritere meg uten at jeg gidder å kaste bort energi på å sende en rød. Tipper de har mange nok fra før!!

Grønne om de har fine innlegg, røde om de er veldig irritable (eller jeg sender feil ).

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 19:05   #25
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det er faktisk ganske så sjeldent at jeg er rasende uenig med noen i en tråd og synes at vedkommende har masse lurt å si i en annen. Så ja- vanligvis følger mine følelser for enkelte nick fra en tråd til en annen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:24   #26
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er faktisk ganske så sjeldent at jeg er rasende uenig med noen i en tråd og synes at vedkommende har masse lurt å si i en annen. Så ja- vanligvis følger mine følelser for enkelte nick fra en tråd til en annen.

Signerer.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:41   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange av dem som jeg har vært aller mest uenig med på nett gjennom tidene er også de jeg setter aller størst pris på. Da snakker jeg om saklig uenighet.

Uenighet synes jeg er flott. Jeg synes det er vanskeligere å forholde seg meg til krenkende, rasistiske eller mobbende utsagn. Hvis noen kommer med ren rasisme i en tråd henger nok inntrykket av nicket igjen hos meg. Det må jeg innrømme.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:51   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Kan dere se at et menneske kan ha helt på trynet-meninger i deres øyne angående ett tema, og være svært oppegående angående andre temaer?

Det tror jeg faktisk jeg ennå har til gode å oppleve. Klart jeg kan være delvis uenig med oppegående folk om enkelte temaer, men da er det mer snakk om "korreksjoner" hvis du skjønner hva jeg mener.

På-trynet-folk/innlegg gidder jeg ikke svare lenger. Og de er det jo heldigvis ingen av her inne virker det som.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:51   #29
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har veldig god hukommelse for nick, og synes det er noe av poenget ved å henge så mye på forum. Ingen vits hvis jeg ikke vet sånn ca. hvem jeg snakker med, vel? .

Jeg er motsatt. Noen husker jeg selvsagt (ganske mange etterhvert) og vet endel om, men svært, svært ofte diskuterer jeg bare en sak og da er det ikke så nøye hvem som sier hva.

Gammel 02-04-07, 20:58   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Enkelte, som man føler er veldig annerledes enn en selv på alle måter, blir nok mottatt litt annerledes enn andre. :ærlig: Ikke at jeg høvler dem ned, mer at jeg blir litt overrasket hvis vi er enige. Og litt mindre overrasket hvis vi ikke er det.

Det betyr ikke at jeg synes at alle som er uenige med meg er nek. Noen er bare litt lite åpplyste.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 21:28   #31
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

1 gang har jeg vel opplevd at jeg faktisk har hengt meg opp i at en person har virket tvers igjennom dum som et tørt stykke brød og det har påvirket meg. Men tror faktisk jeg ikke har lest et vettug innlegg fra den personen enda da (ikke en her inne)
Ellers har jeg ingen problemer med å skille person og sak, og jeg kan væe totalt uenig med noen i en diskusjon for å være enig i en annen.
(nå får jeg vel inrømme at jeg sjeldent går rundt og husker på hvem jeg har vært veldig uenig med da)

Gammel 02-04-07, 21:32   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg danner meg raskt et bilde av folk, men kan godt diskutere og irritere meg i en tråd, mens jeg kan være enig i en annen.

Røde prikker og sure kommentarer tar jeg ikke med meg videre.

I rl er jeg mer vanskelig Har du først gitt et dårlig intrykk i rl har jeg avskrevet deg rett og slett.

Gammel 02-04-07, 21:53   #33
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt være rivende, hissig UENIG med et menneske i en tråd, og enig i en annen. Det skal mye til før jeg misliker en person/et nick bare fordi vi er uenige. Dette gjelder spesielt politikk og den slags spørsmål tror jeg.

Men om jeg har fått et bestemt inntrykk av selve personligheten, så henger det ved. Selvfølgelig. Noen er ondskapsfulle og infame, og selv om de ikke er det ALLTID, så forholder jeg meg til at det er et personlighets- eller nick-trekk. Dermed kan jeg lese noens innlegg med større godvilje enn andres. Jeg legger også større vekt på råd fra et menneske som jeg generelt vurderer som en med god dømmekraft/klokskap/kunnskap, enn med noen jeg oppfatter som kunnskapsløse/tette i pappen.

Men jeg har dårlig husk, da, så det skal en del til for at folk skiller seg ut.

Gammel 02-04-07, 21:55   #34
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror selv jeg klarer det fint i hvert fall, skiller mellom sak og person. Kan godt være uenig med i en diskusjon, så enig i neste.
Har enda tilgode å krangle med noen i nettverdenen, så går ikke rundt å misliker noen. Hadde noen såret meg personlig er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde klart å skille, ikke med det første i hvert fall.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 21:58   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen har meninger som jeg synes er fullstendig riv, ruskende idiotiske, kan nok det henge med. Det er dog kun på temaer som jeg synes er grunnleggende.

Uenigheter i forhold til mindre viktige ting, har jeg ingen problemer med å "glemme" til neste diskusjon. Bortsett fra når det gjelder fotball, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:01   #36
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bortsett fra når det gjelder fotball, så klart.

Gammel 02-04-07, 22:01   #37
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uenigheter i forhold til mindre viktige ting, har jeg ingen problemer med å "glemme" til neste diskusjon. Bortsett fra når det gjelder fotball, så klart.

Så klart.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:23   #38
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hm...det der synes jeg er et tankekors. Egentlig.

Jeg kan være fryktelig uenig med en person, og også mene at i denne saken har ikke personen kunnskap, er i nærheten av mine egne verdier, etc. For så å finne ut,overraskende nok, at jeg ser at personen har satt seg mer inn i en annen sak, eventuelt argumenterer bedre fordi diskusjonen er bedre, gir bedre inspirasjon for vedkommende, at vedkommende har tatt selvkritikk i en sak, eller noe sånt.Eller omvendt.
Jeg føler at folk kan være fryktelig "rare" i en tråd, angående ett tema, for så å imponere meg i en annen.

Som de spurte i Romantikk for mange år siden: Er det normalt? Å se at mennesker ofte har flere sider, for eksempel? :filosoferer over dette:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:34   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:angst: Jeg har en gang fått en rød prikk fordi jeg fortalte at jeg var medlem av Heia bortelaget av Lerkedal og frydet meg når RBK tapte. Velger derfor å holde mine sympatier innen britisk fotball tett til brystet. Liverpool-fan, ja, men ikke så ivrig.

Uenigheter på sak tar jeg nok sjelden med meg videre. Føler jeg meg såret på personlige ting, blir det noe annet. Da har jeg elefanthukommelse, men jeg tar det ikke ut i form av røde prikker etc. Det tas ut som søvnløse netter og litt sipping, og så går det over - som det meste annet.

Sist redigert av Bluen : 02-04-07 kl 22:40.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:40   #40
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

:angst: Jeg har en gang fått en rød prikk fordi jeg fortalte at jeg var medlem av Heia bortelaget av Lerkedal og frydet meg når RBK tapte.

Bare slapp av - det er mange av oss. Vi er flere enn dem.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Velger derfor å holde mine sympatier innen britisk fotball tett til brystet. Liverpool-fan, ja, men ikke så ivrig.

Jeg visste det var noe med deg som fenget meg. Både i den ene og den andre tråden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.