|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenDet er noen få som kan irritere meg veldig innimellom. Diplomatisk som jeg er, skygger jeg unna de diskusjonene disse er veldig aktive i. |
![]() |
![]() |
#22 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra én tråd til en annenOm jeg er rasende uenig med en person i en tråd, så har jeg faktisk ingen problemer som helst å være hjertens enig med samme person i en annen tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg tror jeg greier det ganske bra. Dessuten tror jeg at det bor noe godt i alle mennesker.
![]() |
#24 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra én tråd til en annenOm jeg er uenig med noen i en tråd, kan jeg være hjertens enig i en annen. Jeg går ikke rundt og irriterer meg om jeg ikke må. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ræv med ører
![]() Sv: Fra én tråd til en annenDet er faktisk ganske så sjeldent at jeg er rasende uenig med noen i en tråd og synes at vedkommende har masse lurt å si i en annen. Så ja- vanligvis følger mine følelser for enkelte nick fra en tråd til en annen.
![]() |
#26 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra én tråd til en annen
Signerer.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenMange av dem som jeg har vært aller mest uenig med på nett gjennom tidene er også de jeg setter aller størst pris på. Da snakker jeg om saklig uenighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kidding, right?
|
Det tror jeg faktisk jeg ennå har til gode å oppleve. Klart jeg kan være delvis uenig med oppegående folk om enkelte temaer, men da er det mer snakk om "korreksjoner" hvis du skjønner hva jeg mener.
![]() |
![]() |
#29 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Jeg er motsatt. Noen husker jeg selvsagt (ganske mange etterhvert) og vet endel om, men svært, svært ofte diskuterer jeg bare en sak og da er det ikke så nøye hvem som sier hva.
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenTja. Enkelte, som man føler er veldig annerledes enn en selv på alle måter, blir nok mottatt litt annerledes enn andre. :ærlig: Ikke at jeg høvler dem ned, mer at jeg blir litt overrasket hvis vi er enige. Og litt mindre overrasket hvis vi ikke er det.
![]() |
#31 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annen1 gang har jeg vel opplevd at jeg faktisk har hengt meg opp i at en person har virket tvers igjennom dum som et tørt stykke brød og det har påvirket meg. Men tror faktisk jeg ikke har lest et vettug innlegg fra den personen enda da (ikke en her inne)
![]() |
#32 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg danner meg raskt et bilde av folk, men kan godt diskutere og irritere meg i en tråd, mens jeg kan være enig i en annen.
![]() |
#33 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg kan godt være rivende, hissig UENIG med et menneske i en tråd, og enig i en annen. Det skal mye til før jeg misliker en person/et nick bare fordi vi er uenige. Dette gjelder spesielt politikk og den slags spørsmål tror jeg.
![]() |
#34 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg tror selv jeg klarer det fint i hvert fall, skiller mellom sak og person. Kan godt være uenig med i en diskusjon, så enig i neste.
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenHvis noen har meninger som jeg synes er fullstendig riv, ruskende idiotiske, kan nok det henge med. Det er dog kun på temaer som jeg synes er grunnleggende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Hm...det der synes jeg er et tankekors. Egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
intro
|
:angst: Jeg har en gang fått en rød prikk fordi jeg fortalte at jeg var medlem av Heia bortelaget av Lerkedal og frydet meg når RBK tapte.
Sist redigert av Bluen : 02-04-07 kl 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
© All rights reserved
|
Bare slapp av - det er mange av oss. Vi er flere enn dem.
Jeg visste det var noe med deg som fenget meg. Både i den ene og den andre tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|