Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fra én tråd til en annen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 21:58   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra én tråd til en annen

Hvis noen har meninger som jeg synes er fullstendig riv, ruskende idiotiske, kan nok det henge med. Det er dog kun på temaer som jeg synes er grunnleggende.

Uenigheter i forhold til mindre viktige ting, har jeg ingen problemer med å "glemme" til neste diskusjon. Bortsett fra når det gjelder fotball, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:01   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bortsett fra når det gjelder fotball, så klart.

Gammel 02-04-07, 22:01   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uenigheter i forhold til mindre viktige ting, har jeg ingen problemer med å "glemme" til neste diskusjon. Bortsett fra når det gjelder fotball, så klart.

Så klart.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:34   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:angst: Jeg har en gang fått en rød prikk fordi jeg fortalte at jeg var medlem av Heia bortelaget av Lerkedal og frydet meg når RBK tapte. Velger derfor å holde mine sympatier innen britisk fotball tett til brystet. Liverpool-fan, ja, men ikke så ivrig.

Uenigheter på sak tar jeg nok sjelden med meg videre. Føler jeg meg såret på personlige ting, blir det noe annet. Da har jeg elefanthukommelse, men jeg tar det ikke ut i form av røde prikker etc. Det tas ut som søvnløse netter og litt sipping, og så går det over - som det meste annet.

Sist redigert av Bluen : 02-04-07 kl 22:40.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 22:40   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

:angst: Jeg har en gang fått en rød prikk fordi jeg fortalte at jeg var medlem av Heia bortelaget av Lerkedal og frydet meg når RBK tapte.

Bare slapp av - det er mange av oss. Vi er flere enn dem.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Velger derfor å holde mine sympatier innen britisk fotball tett til brystet. Liverpool-fan, ja, men ikke så ivrig.

Jeg visste det var noe med deg som fenget meg. Både i den ene og den andre tråden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:00   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke overrasket over at noen pådrar seg røde prikker når de bekjenner medlemskap i "Heia Bortelaget". Jeg bodde i Trondheim da det ble opprettet, og hu og hei for en ståhei! Rasende leserinnlegg i månedsvis i strekk! Ustyrtelig komisk!

Gammel 02-04-07, 23:03   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er medlem nr. 1074 i FKHB(aL). Har stått mang en gang under den rosa fane og heiet på et obskurt lag som Godset eller Molde.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.