|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva er minst grusomt? | |||
| Airporttaxi |
|
32 | 51,61% |
| Kjøre selv |
|
20 | 32,26% |
| Tog og gå |
|
2 | 3,23% |
| Tog og kjøre ned til stasjonen |
|
5 | 8,06% |
| Tog og taxi til stasjonen |
|
3 | 4,84% |
| Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?
Sant. Jeg kan ta taxi mange ganger i måneden før jeg kommer opp i summen jeg ville betalt for bil. Men min erfaring er at folk som har bil gjerne har høy terskel for taxi, og synes det er skikkelig ekstravagant.
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Veldig enig, og du kan spare deg selv for masse frustrasjoner! Da kan du nyte dagene i forveien, og hele turen mye bedre! Drit i kostnadene, det er sikkert verdt å slippe å gruble mer på det |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Er det ingen som kan kjøre dere da? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Med dine alternativer så ville jeg valgt taxi til flyplassen.
Storesøster 02 Lillebror 07 Sist redigert av Molly : 03-04-07 kl 12:32. Årsak: Leif var her. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Selv om jeg skulle hatt en bil med plass til to voksne og tre små passasjerer i, tror jeg ikke jeg ville blitt kjempeglad over å bli bedt om å kjøre dem til flyplassen (eller flytoget) klokken halv fem om morgenen, når de til og med har egen bil. Men det er jo mulig de kjenner folk som er snillere enn meg.
|
|
|
#27 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Vi ville tatt flytog og fått far/mor til å kjøre med bilen. Det hørtes både rimelig og ganske lettvint ut.
|
|
|
#28 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg ville kjørt selv. Minst stress, slippe å vente på en taxi som plutselig ikke kommer når den skal. Dessuten koster det vel 900 hjem igjen også eller? Så da blir jo parkeringshuset billigere. Jeg synes det er deilig å ha egen bil når man kommer hjem igjen.
|
|
|
|
#29 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg ville kjørt selv. Du skal da også hjem, og da er det lekkert at gliset står og venter på deg i p-huset. Taxaen leverer deg heller ikke i avgangshallen. Og hva med barneseter ? Jeg har dessuten dårlig erfaring med forsinkede taxa o.l., så ville absolutt valgt egen bil.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Kunne et alternativ være at dere kjører til stasjonen selv, også fått noen til å hente bilen litt senere på dagen? Da hadde dere spart de 800,- i parkeringsavgift.
Sist redigert av amo : 03-04-07 kl 12:53. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg ville kjørt selv. Som Kiddo sier så vil det koste 800 kr totalt. Hvis du f eks tar taxi begge veier vil det komme på 1800 kr. Da slipper du også å tenke på barneseter. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
♡
|
Er det ikke rart at sånne ting skal være så vanskelig?
Jeg tror jeg skal høre på Haugtussa og gi beng i kjærringa. Regner egentlig med å sitte med samme erfaring som Tinetoff i ettertid.
Vel, jeg kjenner ingen med syvseter som har lyst til å kjøre oss kl halv fem om morgenen. Hverken til stasjonen eller til flyplassen.
Hadde det ikke vært for omkjøringen fordi de bygger ut Lysaker Stasjon. Veien åpner først 05.30...
Heldigvis kjører vi gratis med NSB hjem igjen. Dessverre går ikke NSB så tidlig at vi har det alternativet til flyplassen.
|
|
|
#33 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg kjører alltid selv til Gardermoen. Parkerer på P2 eller P4 alt ettersom hvor lenge jeg skal være borte og hvor god tid jeg synes jeg har. Stabler så ungen, vogn, bagasje inn på tilbringerbussen og tut og kjør. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg ville kjørt selv fordi jeg synes taxi er så mas med barneseter, men dine er jo litt eldre (og minstesnuppa har vel med seg sete) så da er jo det litt greiere. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
♡
|
Oslo Taxi stiller med sete til alle tre. Jeg har med sete til A, men slipper å montere det.
|
|
|
#36 |
|
I mål
|
Garanterer de til riktig aldersgruppe? Jeg har så utrolig dårlig erfaring med de "løftene" om barnesete. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Førstevalg: egen bil. Du har dine egene bilseter og slipper å vente på taxi med egnede bilseter på hjemturen
|
|
|
#38 |
|
♡
|
Ja, hun spurte om kg og sa det ikke ville være et problem.
|
|
|
#39 |
|
I mål
|
Ok da så. Da går vel det. Det er vel noe enklere med to litt store. Venter spent på referat om du faktisk fikk bakovervendt til minstejenta. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Vi var å reiste i februar og da hadde vi avtale med et firma som hentet bilen rett utenfor terminalen og kjørte den foran terminalen da vi kom hjem igjen! Kostet rundt 1000,- tror jeg! |
|
|
|
![]() |
|
|