|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva er minst grusomt? | |||
| Airporttaxi |
|
32 | 51,61% |
| Kjøre selv |
|
20 | 32,26% |
| Tog og gå |
|
2 | 3,23% |
| Tog og kjøre ned til stasjonen |
|
5 | 8,06% |
| Tog og taxi til stasjonen |
|
3 | 4,84% |
| Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Hva er det minst grusomme alternativet?Vi skal være på Gardermoen kl halv seks i morgen tidlig.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Taxi hele veien er minst grusomt. Jeg trengte ikke engang lese hele posten din for å si det.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg er veldig bedagelig anlagt og ville klart gått for de dyreste alternativene. Eventuellt en taxi til togstasjonen.
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Ta taxi og ikke begynn å gå så tidlig om morningen med barn. Min erfaring er at dette er velinvesterte penger. Alt som kan forebygge stress, dårlig tid, tung bæring osv. er velinvesterte penger.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?
Sant nok. Men tid er penger, og parkering og flytog koster det også, og stress om morgenen er verre enn å måtte betale noen hundrelapper ekstra, og jeg hadde ikke engang vurdert de flytogalternativene dine. Kjøre selv er kanskje greit.
|
|
|
#9 |
|
♡
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg er egentlig helt klar for taxi, men det sitter en liten gjerrig kjærring inne i meg som sier at vi da pinadø må klare å komme oss til toget.
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#12 |
|
ræv med ører
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg hadde nok sagt gå om det ikke var så tidlig om morningen. Det er mørkt, det er ganske kaldt, du har to halvstore og en bitteliten en og antakeligvis ganske mye bagasje. Høres ikke ut som en situasjon jeg har lyst å spare noen hundrelapper på.
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Vi har gått grytidlig for å rekke båt i ca 25 minutter, det har gått veldig fint. Poden var trøtt og samarbeidsvillig og fornøyd med å skulle reise. Men det ble tungt for pappan som måtte bære all bagasje.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Ta taxi. Det er verdt hver eneste krone.
|
|
|
#17 |
|
ræv med ører
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Flytoget koster vel ikke mer enn maks 200? Barna går gratis, så det er en del kroner i forskjell.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sant, men skal man ta taxi til flytoget (og fra flytoget på hjemveien), så er jo det en utgift i tillegg, pluss stresset ved å frakte bagasje og tre barn i flere vendinger. Men jeg har veldig lav terskel for taxi (det har nok en del å gjøre med at vi ikke har bil, og derfor synes vi kan unne oss taxi når vi føler for det).
|
|
|
#20 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Taxi heimafrå og heilt fram. Drit i kjerringa inn i deg. Gi beng.
|
|
![]() |
|
|