Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fra én tråd til en annen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 09:51   #61
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra én tråd til en annen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

F.eks. de sjarmtrollene som mente at norske adoptivbarn med utenlandsk opphav måtte utvises fra landet når de fylte 18. Hvis man da attpåtil argumenterer som en treåring, skulle jeg tro korrelasjonen var ganske sterk.

Så skjønt.

Gammel 03-04-07, 09:58   #62
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vet ikke, det kommer vel an på hvor dum de syntes du var?

Jeg pleier som sagt sjelden å bli ordentlig irritert bare på grunn av meninger som avviker fra mine (hvis det ikke er den typen mer ekstreme meninger som Tinetoff og Olympia nevner), men jeg kan derimot gjerne bli irritert på folk som forsåvidt mener omtrent det samme som jeg gjør, om jeg synes de argumenterer dustete.

Sånn kan jeg være også. At jeg ser de mener det samme som meg, men argumentere helt teit og "wrecker" saken min.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 10:06   #63
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Liverpool?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 10:16   #64
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, riktig by - feil lag.

Gammel 03-04-07, 12:26   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stolte over å være med i heia bortelaget? Syns det er komisk når folk som er patriotiske og engasjert sier ifra at de syns dette er tull?

Beklager, søte bær, men selv årelangt samliv med fotballfans har ikke klart å frariste meg synet på fotball som en underlig sport som det er vanskelig HELT å se poenget med. Jeg prøver iherdig å følge litt med sammen med mannen minm spørre ham om ditt og datt og sånn, men det ender alltid med mageplask og fiaskosamtaler som:

Mannen: J#€%#& forbannede Manchester! De er så dårlige?
Polyanna: Jammen, hvorfor leder de serien og vinner så mye, da?
M: Fordi de er et fordømt flakselag! De har alltid j€%€& ufortjent FLAKS!
P: Mener du at det ikke er sånn at det beste laget vinner, over tid? Det er jo litt dumt?
M: Det ER sånn i fotball!
P: Men hvordan er det Liverpool er bedre, da, når de ikke vinner?
M: De ER bare et mye bedre lag, skjønner du vel! Mye bedre spillestil enn det der MØKKA-ManchesterUnited!!
P: Jammen, hvis det er sånn konsistent, over tid, at et lag kan vinne ufortjent, år etter år, så må det jo være noe feil med reglene, da? Hvis det finnes andre kriterier for hvem som er best enn hvem som vinner kamper, så kanskje man skal innføre stilkarakterer eller noe? Sånn i tillegg til mål?
M: :Stormer rasende ut av rommet:

Jeg forsøker mitt beste, jeg altså!

Gammel 03-04-07, 12:31   #66
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Beklager, søte bær, men selv årelangt samliv med fotballfans har ikke klart å frariste meg synet på fotball som en underlig sport som det er vanskelig HELT å se poenget med. Jeg prøver iherdig å følge litt med sammen med mannen minm spørre ham om ditt og datt og sånn, men det ender alltid med mageplask og fiaskosamtaler som:

P: Mener du at det ikke er sånn at det beste laget vinner, over tid? Det er jo litt dumt?
M: De ER bare et mye bedre lag, skjønner du vel! Mye bedre spillestil enn det der MØKKA-ManchesterUnited!!
P: Jammen, hvis det er sånn konsistent, over tid, at et lag kan vinne ufortjent, år etter år, så må det jo være noe feil med reglene, da? Hvis det finnes andre kriterier for hvem som er best enn hvem som vinner kamper, så kanskje man skal innføre stilkarakterer eller noe? Sånn i tillegg til mål?

Høy gjenkjennelsesfaktor!

Gammel 03-04-07, 12:38   #67
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier som sagt sjelden å bli ordentlig irritert bare på grunn av meninger som avviker fra mine (hvis det ikke er den typen mer ekstreme meninger som Tinetoff og Olympia nevner), men jeg kan derimot gjerne bli irritert på folk som forsåvidt mener omtrent det samme som jeg gjør, om jeg synes de argumenterer dustete.

Disse er ofte de aller mest irriterende. Enig på sak, men ikke metode/argumentasjon.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:40   #68
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Polyanna, da! :rister oppgitt på hodet:
Mannen din burde hatt en tapperhetsmedalje som holder ut med de diskusjonene der.

Fotball er ikke logikk, det er lidenskap!
(Heia Everton!)

Gammel 03-04-07, 12:40   #69
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På å forstå? Ja særlig.

Gammel 03-04-07, 12:45   #70
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Ja, også heia bortelaget da...
Som trønder i Bergen var det like før jeg faktisk ble Rosenborgsupporter, selv om jeg aldri har interessert meg i fotball. Så mye mas om det fotballaget har jeg aldri hørt før jeg flyttet fra Trondheim til Bergen.

Nå heier jeg på det laget som gir husfred.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 22:47   #71
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Men (for å ta det eksempelet igjen) hvis noen synes knipsing er helt greit i barneoppdragelsen så ER vedkommende et nek. Da hjelper det lite at personen sikkert har noen greie sider ellers også. Det hadde sikkert Hitler også, bare man ble bedre kjent med han. Har noen meninger som er helt på trynet så kan jeg ikke respektere personen, selv om andre sider måtte være ålreite.

Skjønner hva du mener.

Men det er ofte en positiv korrelasjon. I alle fall hvis du mener virkelig dumme meninger, og ikke bare "meninger som ikke faller helt sammen med dem man har selv".

Gammel 03-04-07, 23:33   #72
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

l
Hvis du da i tillegg gir irrritable spørsmål om "åppsaid", og spør om Bratseth spiller på "detta laget", ja da har du en helaften med fotball her i huset!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 00:32   #73
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Men (for å ta det eksempelet igjen) hvis noen synes knipsing er helt greit i barneoppdragelsen så ER vedkommende et nek. Da hjelper det lite at personen sikkert har noen greie sider ellers også. Det hadde sikkert Hitler også, bare man ble bedre kjent med han. Har noen meninger som er helt på trynet så kan jeg ikke respektere personen, selv om andre sider måtte være ålreite.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Skjønner hva du mener.

Men det er ofte en positiv korrelasjon. I alle fall hvis du mener virkelig dumme meninger, og ikke bare "meninger som ikke faller helt sammen med dem man har selv".

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hm... :vurderer tyttebær på særdeles tynt grunnlag:

Gammel 04-04-07, 00:34   #74
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hm... :vurderer tyttebær på særdeles tynt grunnlag:

Tyttebær er aldri tynn. Tyttebær er tjukke som graut.

Liven - Safrans disippel.

Gammel 04-04-07, 00:38   #75
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Tyttebær er aldri tynn. Tyttebær er tjukke som graut.

Liven - Safrans disippel.

Vel, alt er relativt.

Gammel 04-04-07, 00:45   #76
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Vel, alt er relativt.

Du kan i tillegg skrive et lite dikt:

Alternativ 1:
Noen får grønne,
noen får blå.
DU får en rød med tyttebær på.

Alternativ 2:
Noen får røde,
noen får blå.
DU får en grønn med sukker på.

Gammel 04-04-07, 08:36   #77
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Få hue ut av rævva, der skal det ikke være.
Røde prikker deles ut til teite og til sære.

Gammel 04-04-07, 09:43   #78
Line*
Expired

Standard

Gammel 04-04-07, 09:58   #79
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Om dere er rasende uenig med noen i èn tråd, legger dere det fra dere i neste med samme bruker(e), eller følger irritasjonen med. Om man da har vært irriterende uenige, da...

Jeg spør fordi jeg av og til (på diverse fora) har sett at mange ikke klarer det.

Hvordan er det med dere?

Jeg prøver. Hardt.

Gammel 04-04-07, 10:04   #80
Line*
Expired

Standard

Det virker vitterlig som at du får det til, Vimsen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.