Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kaldt i korte skjørt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 18:04   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaldt i korte skjørt?

Det er viktigst å være varm på beina, ikke hodet. Det er helt sprøtt, men det funker. Hvis jeg har bare bein i Uggs kan jeg gå med shorts eller sommerkjole eller kort skjørt hele sommerfesten uten problemer. I joggesko er det bare å kle på seg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 18:11   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke store varmetapet fra knærne til midt på lårene, så nei, det påvirker ikke kroppstemperaturen min nevneverdig.

Men bevegelsesfriheten er et poeng hvis skjørtet blir kortere enn like nedenfor midt på låret. (Sånn ca. ). Da sklir det opp når jeg setter meg og ikke kan man lene seg over ting og ikke kan man gå foran folk i trapper og-og-og.

Gammel 09-08-12, 18:41   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere leser Fotballfrueblogg.

Ellers - det er utrolig hva folk til tider lider seg gjennom for å se bra ut, men jeg synes ikke det er spesielt iskaldt i shorts/kort skjørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 18:41   #24
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå måtte jeg selvsagt lese i fotballfruebloggen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 18:55   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte visst også se den derre omdiskuterte fotballfruebloggen. Hvem tar alle bildene av henne? Har hun en fotograf med seg overalt?

Men til skjørte-pratet: klart man kan gå i lårkort uten å fryse, det er jo bare å enten a) ha det på seg om sommeren eller b) ha på strømpebukse i passe tykkelse. Om vinteren har jeg gjerne leggvarmere utenpå strømpebuksa når jeg er ute i kulda.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 19:08   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg måtte visst også se den derre omdiskuterte fotballfruebloggen. Hvem tar alle bildene av henne? Har hun en fotograf med seg overalt?.

jeg tror det er mannen hennes som tar bildene - mener jeg leste det i bloggen der en gang. Hun har bloggen som heltidsgeskjeft.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 19:13   #27
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Men er ikke han opptatt med å spille fotball..? Er ikke det liksom poenget med å være fotballfrue? Jeg merker at illlusjonene brister her..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 19:17   #28
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror han er opptatt av å sjikanere/true folk som er så dumme at de legger ut kritiske kommentarer på fruebloggen.

(for å være litt sur, gammel kjerring kjenner jeg at jeg undrer meg over at noen frivillig velger å definere seg ut fra yrket til mannen sin, men det er kanskje fordi hun ikke ellers har så mye å skilte med?)

Gammel 09-08-12, 19:55   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballspillere jobber vel 2 timer om dagen eller noe, så han har sikkert nok av tid.

Gammel 09-08-12, 20:23   #30
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Om de fryser eller ei er nå en ting, men ikke alle bør gå i så korte skjørt.
Har fortsatt mareritt om småbarnsmoren som omtrent tredde stringtrusa i bunaden min når hun bøyde seg over barnevogna en 17. mai.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 20:25   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om de fryser eller ei er jo en ting, men de kan jo ikke bøye seg overhodet i sånn kjole?
Hvertfall kan ikke jeg det uten å flashe det meste, men kanskje rompa mi er uvanlig langt nede...?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 20:41   #32
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Bøyer du deg???
Det er bare såååå ufeminint, altså. Sjikkelige motebloggere bøyer seg aldri

Gammel 09-08-12, 20:52   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fp-leser Fotballfrueblogg!

Jeg leser også den noen ganger, og jeg blir helt satt ut av den nesegruse tilbedelsen som foregår i kommentarfeltet. Og den utrolig lavpannede sjikaneringen som foregår når noen er kritiske til fruens prioriteringer eller livsstil.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 21:56   #34
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Jeg må bare innse at jeg ikke er så varmblodig som jeg trodde.

Interessant det med varm på føttene, det er sant at det ofte er de som blir kalde først, ikke legger og lår.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:05   #35
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hadde jeg hatt kropp til det så hadde jeg gåttmed bikini året rundt. Grisesikkert!

Gammel 09-08-12, 22:15   #36
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hadde jeg hatt kropp til det så hadde jeg gåttmed bikini året rundt. Grisesikkert!

Hehe ja, er jo bare å ta ulltrømper under på vinteren det.

Men altså nå lurer jeg på en ny ting. Når jeg synes det ikke er varmt nok for å gå med kort både oppe og nede, på kroppen altså, så velger jeg alltid langbukser og kort på overkroppen.
Det burde jo egentlig være like greit å ha langt på overkroppen og kort på underkroppen?!
Må testes!

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:29   #37
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har fnist av Fotballfrua i heile kveld eg. Takk skal de ha, det redda ein elles dårleg dag!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:34   #38
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Hvis du begynner å skrive "fotb" i Google, så kommer Fotballfrue ALLER først opp, før fotball eller fotball EM.

Gammel 09-08-12, 22:35   #39
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis du begynner å skrive "fotb" i Google, så kommer Fotballfrue ALLER først opp, før fotball eller fotball EM.

Det la eg også merke til. Det er litt absurd.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:58   #40
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser breddefotballfrue, jeg.

Min datter leser av og til fotballfrue.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.