|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Kaldt i korte skjørt?Jeg har tatt meg selv i stadig å lure på om ikke damer i korte skjørt fryser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Kaldt i korte skjørt?
Det er en myte. Det er visstnok bare 10% eller noe sånt. Hvis hele kroppen og hodet er avkledd, altså. Hvis man har på seg varme klær på alle andre kroppsdeler så mister man (selvfølgelig) mer varme fra det bare hodet enn fra den påkledde kroppen.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kaldt i korte skjørt?Det hender jeg ser en stråhatt på dem, men ellers er de hodeplaggløse. Jeg er egentlig en varm person men blir jeg først kald på beina så er det vanskelig å bli varm igjen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Kaldt i korte skjørt?Om vinteren bruker jeg ullstrømpik og varme støvletter. I tillegg kler jeg meg stort sett bare i ull. Jeg jobber på trekkfullt kontor, men er trodd alt inne.
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Og jeg som har innprentet ungene at "Fryser du på rumpa? Ta på deg lue!" Filler'n. Jaja. Da får vel "Bruk solkrem!" bli min livsvisdom til dem heretter.
|
|
|
|
#7 |
|
En som trener
|
Egentlig bare fjaset jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Kaldt i korte skjørt?Fjortiser har. Men ikke de samme som tror singlet er kjole.
|
|
|
#9 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaldt i korte skjørt?Det er ikke så viktig om man fryser, så lenge man ser fantastisk ut?
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kaldt i korte skjørt?Jeg snakker skjørt i denne lengden altså. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kaldt i korte skjørt?Ja de skoa er en annen greie, men de får man iallefall ikke blærekatarr av. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kaldt i korte skjørt?Jeg synes de er flotte mange av dem jeg altså, skulle gjerne sett like fjong ut. Når jeg er i varmere strøk nyter jeg at jeg kan gå med kjoler og skjørt, uten å fryse. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
rakkarpus
|
Huff, ja det er forskjell ja.. Nå begynner jeg å skjønne begrepet sommerhalvåret, gitt. Har vært snøfritt siden midten av mars såvidt jeg husker, eller kanskje slutten av februar også. Du bør vurdere å flytte litt lengre sørover neste gang!
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 09-08-12 kl 17:36. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
rakkarpus
|
Har det? Mye ustabilt, men det har det vel vært overalt i Norge i år. Men det er jo liksom 18-20 grader minst når det regner. Det er ganske uvanlig fra midtre deler av Norge og oppover tror jeg.
|
|
|
#19 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kaldt i korte skjørt?Man fryser vel ikke mer i et skjørt som stopper ved knærne enn et som stopper på låret, vel? Ullstrømpebukse fikser begge deler. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kaldt i korte skjørt?Jeg har gått mye i korte skjørt og kjoler, ikke de som såvidt dekker rompa men til sånn midt på låret. Det har ikke hindret meg i å få gjort noe, og jeg har heller ikke frosset mye på grunn av det. Hvis det er for kaldt å gå med bare bein så må en jo ha strømpebukse og ellers kle seg etter været. |
|
|
|
![]() |
|
|