Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtte

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 20:59   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtte

Hiawata blir så fort kald på ørene, og siden han er mye mer fornuftig enn sin mor, ser han ingen grunn til å fryse. I fjor fant jeg en tynn bomullslue i gult og grått på HM, men den finner jeg ikke nå. Har noen sett noe som går an å bruke nå, som ikke blir for varmt?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:05   #2
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtte

Sjekk på sportsbutikker. Bula har en del kule, men det finnes også andre merker. Jeg har kjøpt både lue og pannebånd.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:07   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de tynne også, altså? Jeg har hare sett i fleece. Da må jeg sjekke på nytt.

Gammel 04-09-12, 21:08   #4
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Me&I luene er gode. Ganske tynne og myke. http://www.meandi.no

Gammel 04-09-12, 21:08   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk XXL, de hadde ulike typer da jeg var innom.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:11   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk, da stikker jeg innom der i morgen!

Gammel 04-09-12, 21:13   #7
Jordbæret
nuftig

Jordbæret sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
Jordbæret har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mine barn sverger til buf'er. De har en liggende i jakkelommen hele sommeren, og tar den frem når det blåser litt surt.

Gammel 04-09-12, 21:15   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

En gammel skolevenninne av meg har gjort stor suksess her i byen med de kule luene sine. nettbutikk har hun også
http://www.g-anette.com/

Gammel 04-09-12, 21:17   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

En gammel skolevenninne av meg har gjort stor suksess her i byen med de kule luene sine. nettbutikk har hun også

Kule!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:18   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vossatassar har kule huer.http://whiteplanet.no/index.php?mapp...&itemno=410123

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:18   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jordbæret, her.

Mine barn sverger til buf'er. De har en liggende i jakkelommen hele sommeren, og tar den frem når det blåser litt surt.

Jeg syns det er så stygt når de henger nedover ryggen, så jeg vil helst ikke at han skal bruke det.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Takk, skal sjekkes ut!

Gammel 04-09-12, 21:31   #12
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Kom over denne på FB i går:
http://www.frulue.com/categories/luer

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:35   #13
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Mine har tynne Vossatassar. De er kjøpt på henholdsvis XXL og Barnas Hus. POP har også tynne bomullsluer.

Gammel 04-09-12, 22:03   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, jeg bestiller hvertfall ikke noe fra vossatassars nettside. 80 spenn for å sende en lue til 75,- Og en sprudlemelding om at hvis jeg bare handlet for over 700 så spanderte de portoen.

Gammel 04-09-12, 22:08   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Niåringen min elsker Po.Ps tynne luer med elger på. Han har en grå med sorte elger fra i fjor og måtte ha en ny nå, marineblå med røde elger. Behagelig og kul!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 22:08   #16
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se her (hvis du har facebook):http://www.facebook.com/pages/LykkeLi/196888340375504

Gammel 04-09-12, 22:10   #17
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Denne:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 22:14   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Da har vi bestilt både lue, pannebånd og hals fra Flubbys gamle skolevenninne, takk for tips. Mange fine luer i denne tråden, da kan jeg sikkert finne noen i morgen også.

Gammel 04-09-12, 22:28   #19
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da har vi bestilt både lue, pannebånd og hals fra Flubbys gamle skolevenninne, takk for tips. Mange fine luer i denne tråden, da kan jeg sikkert finne noen i morgen også.

Jeg har også bestilt fra henne ikveld, det ble lue til poden, minstemor og så en som kanskje jeg tør å gå med også...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 22:36   #20
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kjempeflotte luer. Eldste trenger egentlig ikke, men yngste kunne godt hatt en ekstra. Tror han ville likt den med monstertruck eller gravemaskiner, får høre med ham i morgen.

Kanskje niesene kunne fått dette til jul?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.