|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteHiawata blir så fort kald på ørene, og siden han er mye mer fornuftig enn sin mor, ser han ingen grunn til å fryse. I fjor fant jeg en tynn bomullslue i gult og grått på HM, men den finner jeg ikke nå. Har noen sett noe som går an å bruke nå, som ikke blir for varmt?
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteSjekk på sportsbutikker. Bula har en del kule, men det finnes også andre merker. Jeg har kjøpt både lue og pannebånd.
|
|
|
#4 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteMe&I luene er gode. Ganske tynne og myke. http://www.meandi.no
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteSjekk XXL, de hadde ulike typer da jeg var innom.
|
|
|
#7 |
|
nuftig
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteMine barn sverger til buf'er. De har en liggende i jakkelommen hele sommeren, og tar den frem når det blåser litt surt.
|
|
|
#8 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteEn gammel skolevenninne av meg har gjort stor suksess her i byen med de kule luene sine. nettbutikk har hun også
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtte
Kule! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteVossatassar har kule huer.http://whiteplanet.no/index.php?mapp...&itemno=410123 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er så stygt når de henger nedover ryggen, så jeg vil helst ikke at han skal bruke det.
Takk, skal sjekkes ut!
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteKom over denne på FB i går: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteMine har tynne Vossatassar. De er kjøpt på henholdsvis XXL og Barnas Hus. POP har også tynne bomullsluer.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteJa, jeg bestiller hvertfall ikke noe fra vossatassars nettside. 80 spenn for å sende en lue til 75,- Og en sprudlemelding om at hvis jeg bare handlet for over 700 så spanderte de portoen.
|
|
|
#15 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteNiåringen min elsker Po.Ps tynne luer med elger på. Han har en grå med sorte elger fra i fjor og måtte ha en ny nå, marineblå med røde elger. Behagelig og kul!
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteSe her (hvis du har facebook):http://www.facebook.com/pages/LykkeLi/196888340375504
|
|
|
#17 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteDenne:
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tynne, kule bomullsluer til gutt på åtteDa har vi bestilt både lue, pannebånd og hals fra Flubbys gamle skolevenninne, takk for tips. Mange fine luer i denne tråden, da kan jeg sikkert finne noen i morgen også.
|
|
|
#19 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jeg har også bestilt fra henne ikveld, det ble lue til poden, minstemor og så en som kanskje jeg tør å gå med også... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Kjempeflotte luer. Eldste trenger egentlig ikke, men yngste kunne godt hatt en ekstra. Tror han ville likt den med monstertruck eller gravemaskiner, får høre med ham i morgen.
|
![]() |
|
|