|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
ja, flere ganger |
![]() ![]() ![]() ![]() |
193 | 86,16% |
ja, en gang eller to |
16 | 7,14% |
nei, og det bryr meg heller ikke |
4 | 1,79% |
nei, og det er faktisk litt sårt |
7 | 3,13% |
ostepølse |
4 | 1,79% |
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
One of These Days
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Mine tidligere kolleger er veldig flinke på komplimenter, så ble kalt pen mange ganger. Kjæresten sier søt. Moren min høres ut som tvillingsøsteren til Harriet sin mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg tror kanskje det var veldig lite PK å si til ungene sine at de var pene/søte da jeg vokste opp. Har igrunnen aldri tenkt over det før jeg leste tråden her, men er temmelig sikker på at aldri foreldrene mine sa sånt. Jeg har alltid sagt mye til ungene mine at de er fine, men da mener jeg jo ikke bare utseendet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Flere ganger ja, men som andre sier er nok ordet fin brukt mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
awesom
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jada opp til flere ganger. Sånn er det å ha jobbet i utelivsbransjen. Den er ikke måte på hvor oen man er fir det motsatte kjønn når det er 10 minutter til steden stenger og ingen andre har fallt for sjekketriksene iløpet av kvelden. Det hjelper og å ha et navn som rimer på pena.
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Er alltid den stygge venninen så har nok aldri hørt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, faktisk ganske ofte... Men det er nok mer det at jeg er annerledes enn direkte pen.
Sist redigert av Niobe : 09-09-12 kl 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg får pen-komplimenter iblant, også fra eksterne.
![]() |
#50 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?I mine glansdager på byen var jeg (utrolig nok) veldig populær blant "våre nye landsmenn" og de er særs rause med komplimentene. Jeg har titt og ofte blitt fridd til av folk fra andre kulturer som mener at jeg kombinerer det de ønsker og det foreldrene ønsker. Jaha, ja liksom.
![]() |
#51 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Min eks sa alltid at alle mennesker er pene. Også er det noen innimellom som er "mer enn alminnelig pene". |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, mange ganger og hver gang lurer jeg på hva haken er.
![]() |
#55 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Joda. Men mest med baktanker.
![]() |
#56 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, det har jeg. Både fra kvinner og menn, med og uten promille.
![]() |
#57 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Er det så fælt å synes at man er pen selv, forresten? Det var da veldig mye «jeg er helt alminnelig» og «jeg ser det ikke selv» her? Jeg synes jeg er ganske pen, jeg. Regelmessige trekk, store øyne, fin profil, pent smil osv.
![]() |
#58 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har noen nære venninner som er virkelig head-turning pene, og det lever jeg veldig godt med. Det er deilig å ha kommet dit. #fabfourty
![]() |
#60 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Jammen du er jo pen, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|