|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
ja, flere ganger |
![]() ![]() ![]() ![]() |
193 | 86,16% |
ja, en gang eller to |
16 | 7,14% |
nei, og det bryr meg heller ikke |
4 | 1,79% |
nei, og det er faktisk litt sårt |
7 | 3,13% |
ostepølse |
4 | 1,79% |
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg var hos ei venninne og hun fortalte om en fyr som hadde sagt hun var så pen. Det skjer ofte med henne for hun ER veldig pen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Never.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, flere ganger av ulike mennesker. Jeg tenker i mitt stille sinn at de som kaller meg pen trenger en optiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Det har jeg blitt fortalt mange ganger av folk som er glad i meg. Men jeg er langt fra "pen" i ordets rette forstand, så jeg tror de mener mer "pen" som i at mennesket meg er pent. Hvis det gir noen mening.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Kjærester, søstre og venner har sagt det. Og hvis jeg legger ut bilder her inne.
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ikke nok med damene på FP er oppegående, de er også pene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Det har hendt noen ganger, men ikke ofte. Eller, det er løgn. Jeg har en kollega som sier det til meg hver dag. Sist redigert av Pepper Lemon : 09-09-12 kl 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg syns jeg får høre det stadig vekk. Uten at jeg tror at jeg er spesielt pen, men mer normalt pen hvis man kan kalle det det.
![]() |
#11 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Joda. Mange ganger. Jeg er en av de som får høre at man er pen fra halsen og opp.
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, men nesten utelukkende når jeg har sminket meg endel. Er en grå og kjedelig mus til daglig, eller helt normal igrunn. Men når jeg sminker meg blir jeg ganske mange hakk penere.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg svarte en gang eller to. (Mann og unger og foreldre teller ikke i denne sammenhengen for meg; de har sekundærgevinster...)
![]() |
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg er helt vanlig og ikke spesielt pen, men mange har sagt det likevel, og det er jo hyggelig om noen ser noe vakkert der en ikke ser det selv. Da jeg var yngre var jeg selvfølgelig penere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Objektivt sett er jeg ikke "pen", men jeg har alltid blitt kalt pen allikevel.
![]() |
#20 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Er du søsteren min?
![]() |
|
|