|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
ja, flere ganger |
![]() ![]() ![]() ![]() |
193 | 86,16% |
ja, en gang eller to |
16 | 7,14% |
nei, og det bryr meg heller ikke |
4 | 1,79% |
nei, og det er faktisk litt sårt |
7 | 3,13% |
ostepølse |
4 | 1,79% |
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg er også penere enn jeg var da jeg var 20. På 90-tallet hadde jeg ikke noe dreis på håret og var aldri fornøyd. Penhet er jo ikke basert på hår, men jeg synes nå selv at håret er bra og jeg bruker ørlite mer sminke enn da jeg var yngre. I 20-årene brukte jeg ikke mascara en gang.
![]() |
#142 |
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja. Stadig vekk, egentlig. Mannen sier slikt daglig, og helst hvis jeg er fryktelig bustete eller nettopp har våknet og er fullstendg usminket. Det er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, men jeg blir gladere om noen kaller meg morsom, snill eller smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja. Mange ganger i voksen alder, og det er skikkelig barnslig godt hver gang. Opplevelsene fra ungdomstida sitter sabla godt i, altså.
![]() |
![]() |
#146 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Crimina: Jeg mener at jeg har sett bilde av deg her inne, og jeg tror faktisk ikke det er derfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har hørt d flere ganger, men det er ikke alltid det har vært bare positivt-som den gangen jeg studerte fysikk og matte på universitetet. Det var en som sa at jeg som var pen kunne umulig ha noe der og gjøre! Jeg blir fortsatt sur når jeg tenker på det!
![]() |
#148 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Jepp. Det holder fint i møte med tidens tann.
![]() |
#149 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, det har jeg. Men jeg føler vel ikke at jeg er spesielt pen.
![]() |
#150 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, det har jeg. Både som ung og som voksen og det er alltid hyggelig å høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Drømmemannen sier det hver eneste dag. Jeg tror jammen han mener det også. Mamma sa det ofte til meg da jeg var liten, og jeg trodde på alt mamma sa, dermed følte jeg meg pen også. Det var riktig fint å gå rundt og føle seg pen og flott og verdsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Mannen sa seinest i dag at jeg er vakker. Skjønt "deilig" er vel det han oftest sier.
![]() |
#155 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ofte da jeg var yngre, ikke så ofte nå. Det har vel noe med alder å gjøre.
![]() |
#156 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Tja. Jeg går vel mer som sjarmerende og søt, men er blitt kalt pen. Mest av venner og av fulle folk. Jeg kan lett drikkes pen, nemlig
![]() |
#158 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Familie og kjærester har selvsagt sagt det, ellers har jeg vel hørt det noen ganger. Pen er vel ikke et ord som beskriver meg akkurat, jeg ser i hvert fall ikke alminnelig ut- og dette er hverken ment spesielt positiv eller negativ.
![]() |
#159 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Mannen min er flink til å gi komplimenter både på utseende og annet. Setter veldig stor pris på det, for jeg vet det er oppriktig. Men det aller peneste komlimentet jeg har fått har jeg fått av en kompis. Han fortalte meg en gang at han syntes det var vanskelig å finne seg dame, han var nemlig så kresen. Han ville ha en som var som meg, både pen og smart på en gang. Den tok jeg med meg og gjemte i hjertet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
"Ikke alminnelig" blir liksom litt ... understatement, når man ser på avataren.
![]() |
|
|