Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du blitt kalt "pen" noen gang?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang?
ja, flere ganger 193 86,16%
ja, en gang eller to 16 7,14%
nei, og det bryr meg heller ikke 4 1,79%
nei, og det er faktisk litt sårt 7 3,13%
ostepølse 4 1,79%
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 17:14   #141
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?

Jeg er også penere enn jeg var da jeg var 20. På 90-tallet hadde jeg ikke noe dreis på håret og var aldri fornøyd. Penhet er jo ikke basert på hår, men jeg synes nå selv at håret er bra og jeg bruker ørlite mer sminke enn da jeg var yngre. I 20-årene brukte jeg ikke mascara en gang.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:15   #142
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Stadig vekk, egentlig. Mannen sier slikt daglig, og helst hvis jeg er fryktelig bustete eller nettopp har våknet og er fullstendg usminket. Det er fint. Jeg sier også til barna mine at de er vakre. De er jo det.

Det er ganske lett å merke om ukjente folk komplimenterer utseendet pga. baktanker, eller om det er ærlig ment. Jeg husker fortsatt den litt eldre mannen som sa til meg en dag vi hadde sittet på samme kafé i noen timer (men ved forskjellig bord) at han synes jeg hadde slik en vakker nese. Nesa mi var vel den jeg hadde mest komplekser for av alt i den tiden, de forsvant som dugg for solen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:15   #143
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Ja, men jeg blir gladere om noen kaller meg morsom, snill eller smart.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:32   #144
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja. Mange ganger i voksen alder, og det er skikkelig barnslig godt hver gang. Opplevelsene fra ungdomstida sitter sabla godt i, altså.

Gammel 09-09-12, 17:43   #145
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har blitt kalt pen noen ganger, men føler folk kanskje sier det for å være snill.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:44   #146
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crimina: Jeg mener at jeg har sett bilde av deg her inne, og jeg tror faktisk ikke det er derfor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:21   #147
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hørt d flere ganger, men det er ikke alltid det har vært bare positivt-som den gangen jeg studerte fysikk og matte på universitetet. Det var en som sa at jeg som var pen kunne umulig ha noe der og gjøre! Jeg blir fortsatt sur når jeg tenker på det!

Gammel 09-09-12, 18:27   #148
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men det er jo charmig som helvete som kan brukes til noe.

Jepp. Det holder fint i møte med tidens tann.

Gammel 09-09-12, 19:11   #149
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det har jeg. Men jeg føler vel ikke at jeg er spesielt pen.
Jeg kan ikke huske at jeg var på topp 3 listene på skolen heller.

Gammel 09-09-12, 19:33   #150
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Ja, det har jeg. Både som ung og som voksen og det er alltid hyggelig å høre.
Noen topp 3 liste husker jeg ikke.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:49   #151
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har vel egentlig det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:53   #152
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Drømmemannen sier det hver eneste dag. Jeg tror jammen han mener det også. Mamma sa det ofte til meg da jeg var liten, og jeg trodde på alt mamma sa, dermed følte jeg meg pen også. Det var riktig fint å gå rundt og føle seg pen og flott og verdsatt.
Venner og familie er glade i meg og sier at jeg er pen, og menn som har forsøkt å sjekke meg opp har selvsagt sagt det, men rent objektivt sett har jeg nok et høyst allminnelig utseende.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:35   #153
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen sa seinest i dag at jeg er vakker. Skjønt "deilig" er vel det han oftest sier.

Gammel 09-09-12, 20:52   #154
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått høre deilig langt oftere enn pen. Jeg har egentlig aldri tatt deilig-greiene som et kompliment, snarer blitt litt fornærmet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:52   #155
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ofte da jeg var yngre, ikke så ofte nå. Det har vel noe med alder å gjøre.
Derimot er det sjelden noen har kallt meg søt. De gangene noen har sagt søt til meg, har jeg takket pent for det, men jeg føler ikke at jeg noen gang har vært i søtkategorien.

Gammel 09-09-12, 20:53   #156
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Jeg går vel mer som sjarmerende og søt, men er blitt kalt pen. Mest av venner og av fulle folk. Jeg kan lett drikkes pen, nemlig

Gammel 10-09-12, 08:54   #157
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, nokså mange ganger.
Men aller mest blir jeg kalt søt.

Gammel 10-09-12, 09:37   #158
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Familie og kjærester har selvsagt sagt det, ellers har jeg vel hørt det noen ganger. Pen er vel ikke et ord som beskriver meg akkurat, jeg ser i hvert fall ikke alminnelig ut- og dette er hverken ment spesielt positiv eller negativ.

Jeg har en datter som synes hun er veldig pen (noe hun jo selvsagt er også ) og selv om det er litt rart å høre at hun sier det om seg selv er jeg veldig glad for at hun synes det.

Ellers sier jeg ganske ofte til folk at de er pene. Jeg synes det er mange mennesker rundt omkring som er pene, og det er jo hyggelig å fortelle dem det!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 16:38   #159
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Mannen min er flink til å gi komplimenter både på utseende og annet. Setter veldig stor pris på det, for jeg vet det er oppriktig. Men det aller peneste komlimentet jeg har fått har jeg fått av en kompis. Han fortalte meg en gang at han syntes det var vanskelig å finne seg dame, han var nemlig så kresen. Han ville ha en som var som meg, både pen og smart på en gang. Den tok jeg med meg og gjemte i hjertet!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 17:11   #160
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Familie og kjærester har selvsagt sagt det, ellers har jeg vel hørt det noen ganger. Pen er vel ikke et ord som beskriver meg akkurat, jeg ser i hvert fall ikke alminnelig ut- og dette er hverken ment spesielt positiv eller negativ.

Jeg har en datter som synes hun er veldig pen (noe hun jo selvsagt er også ) og selv om det er litt rart å høre at hun sier det om seg selv er jeg veldig glad for at hun synes det.

Ellers sier jeg ganske ofte til folk at de er pene. Jeg synes det er mange mennesker rundt omkring som er pene, og det er jo hyggelig å fortelle dem det!

"Ikke alminnelig" blir liksom litt ... understatement, når man ser på avataren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.