|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Enten med vilje eller ved uhell eller sånn at de uforvarende hørte hva du sa?
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 12-09-12 kl 10:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superbasinella
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja, en gang. Men det var egentlig ganske fortjent. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Helt sikkert. Jeg kan ikke komme på noe akkurat nå, men jeg har sikkert kommentert noe som jeg ikke har tenkt over men som har vært et sårt punkt hos andre.
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Nei, det har jeg aldri gjort faktisk. Jeg kan strekke meg til å kommentere noen på TV til mannen min.
|
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg har helt sikkert sagt noe ufint om andres utseende. Men jeg kan ikke huske om jeg har sagt noe som har blitt hørt av den det vedgikk.
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja, dumpa en eks engang (i de glade ungdomskoleår) med å si at det var fordi han var tykk. Hvor det kom fra vet jeg ikke den dag i dag.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg kommer ikke på noe, men samtidig har jeg vært i en del situasjoner og konfrontasjoner der det ville vært "naturlig" å slenge litt ufinheter. Men jeg tror faktisk jeg alltid har holdt meg til sak.
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg tror ikke jeg har sagt noe med vitende og vilje, men jeg er veldig dårlig til å lyge, sånn at jeg et par ganger har kommet i skade for å svare ærlig på direkte spørsmål.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?
Men hun ba om det selv?
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Nja, jeg kan sikkert ha beskrevet folk som "ikke akkurat billedskjønn" eller lignende, uten at jeg kommer på det nå. "Stygg" tror jeg ikke jeg pleier å kalle folk.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Er det et prinsipp du lærer barna dine også? At det er greit å ta igjen med samme mynt?
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg tror ikke det. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har sagt noe negativt til folk om hvordan de ser ut (sikkert ikke så mye positivt heller, kjenner jeg meg selv rett
|
|
|
#14 |
|
Er frisk!
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg kommenterer forresten sånne broilermenn med tusen tatoveringer og overarmer større enn låra når jeg ser de på TV. Hver gang. Jeg synes det er sånn innihampen stygt...
|
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det var vel snakk om å si det til andre? Jeg regner med du ikke har sagt til noen at de "ikke akkurat er billedskjønn."?
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Haha, nei, ikke så folk hører det. Det tror jeg aldri jeg har gjort.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg har helt garantert sagt stygge ting om andres utseende, men ikke til dem. Annet enn til søsteren min da vi var små.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg tror ikke jeg har sagt noe til noen direkte, ikke på utseendet. Men jeg har slengt mye med leppa opp gjennom. Men det har ikke vært utseendet som har vært fokus. Jeg har selvfølgelig slarvet med venninner om folk vi har sett på gata og sånt, men ikke så de har hørt det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja, jeg har virkelig tråkket i salaten en gang. Det er over 17 år siden, og jeg angrer fortsatt skikkelig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Nei, det tror jeg aldri jeg har gjort til en person.
|
![]() |
|
|