Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 21:05   #101
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg har vært på HM i dag og kjøpt meg ny bukse..

Svart. Trange bein. Kort i livet. Ja, jeg føler meg faktisk himla lekker i den!!

skal se om det ikke kommer et bilde eller flere etterhvert..

Venter spent!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:19   #102
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Har akkurat skrevet til min bror i Sydney for at sende ham etter

håper de er noe rimeligere Down Under enn de er her !

Gammel 04-10-06, 22:19   #103
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

http://www.asos.com/Sass-Bide-An-Ind...85018&cid=2642

Damn! Den var råååålekker! *dåne*

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 22:26   #104
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mitt siste kjøp, som jeg er meget nøgde med er denne:

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:43   #105
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Flotte ! Er de fra Rock and Republic ?

Gammel 05-10-06, 09:05   #106
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flotte ! Er de fra Rock and Republic ?

Ja.

Passer min figur veldig bra, for jeg er sånn litt i overkant tynn og rompeløs. I denne får jeg faktisk rumpe

Gammel 05-10-06, 13:26   #107
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja.

Passer min figur veldig bra, for jeg er sånn litt i overkant tynn og rompeløs. I denne får jeg faktisk rumpe

Da er dette noe for meg! Hva heter modellen? Hvor har du kjøpt den? :lat:

Gammel 05-10-06, 13:30   #108
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Passer min figur veldig bra, for jeg er sånn litt i overkant tynn og rompeløs.

Som designeren selv.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:28   #109
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Kan få en liten rompesnert av meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:41   #110
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Angelique, hvad hetter disse bukser med trekanter på lommen og lynlås i benene ?

Tror bestemt det som ståår med tykk rød skrift må være navnet på denne modellen
Koster 297 $ på revolveclothing , jeg betalte 2600,- ca for den hos Paul & Pauline
Hvis din bror syntes det er moro å shoppe bukser, kan du please gi meg et hint

Sass & Bide Worlds Apart in Fusion er navnet på modellenSlip on these babies and you'll know why Sass & Bide have been a constant companion to every fashionable Kate (Moss, Bosworth, and Blanchett to name a few) around. • Color - Fusion • 33" Inseam • 7.25" Rise • 98% cotton 2% lycra • 12" in the knee narrows to 10" at the leg opening • Ultra stovepipe fit • 6.5" exposed zipper at leg opening • Piped pockets • Revolve Style No. SASS-WJ23 • Manufacturer Style No. CO663

http://www.revolveclothing.com/brand...assandBide.jsp

Gammel 05-10-06, 15:24   #111
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Han sender konen ut, han. Hun liker Sass and Bide fordi de går helt ned til str. 24.

Jeg checkede selv www.revolveclothing.com, men det blir jo ikke noe rimeligere enn Paul og Pauline når man inkluderer forsendelse og norsk moms. Skal holde deg oppdatert om, hva min svigerinne fant ut av.

Gammel 05-10-06, 16:18   #112
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Som designeren selv.

Hehe, ja akkurat sånn...

Jeg har kjøpt min i Ålesund på Siri Woman jeg da...

Gammel 05-10-06, 16:22   #113
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg 571.

Takk for tips AnneM.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:01   #114
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

FAktisk ikke veldig ulik den siste Sass & Bide jeg kjøpte
Prøvde denne også, men den var litt for mørk i fargen etter det jeg var ute etter
Tenker jeg skal høre om de har den i helsort jeg

Gammel 05-10-06, 17:40   #115
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Vimjer: Den så rålekker ut! Hva koster den?

Kr. 2400.-

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:47   #116
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

http://www.asos.com/Sass-Bide-An-Ind...85018&cid=2642

Den modellen der var jammen flott !

Gammel 05-10-06, 19:01   #117
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

FAktisk ikke veldig ulik den siste Sass & Bide jeg kjøpte
Prøvde denne også, men den var litt for mørk i fargen etter det jeg var ute etter
Tenker jeg skal høre om de har den i helsort jeg

Jeg fikk inntrykk av at de bare kjører én farge per modell jeg? :Gruble:

Gammel 05-10-06, 19:30   #118
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg fikk inntrykk av at de bare kjører én farge per modell jeg? :Gruble:

Mye mulig det altså
Den de viste meg som ligner den du har kjøpt, var veldig mørk, men jeg skulle ha en litt lysere jeans
Det er veldig mye sorte jeans i vinter, så det er mye mulig RR har en sort modell også
De kostet forøvrig 3400,- de jeg kikket på
Fasongen var helt suveren

Gammel 05-10-06, 19:35   #119
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De kostet forøvrig 3400,- de jeg kikket på

3400,- for et par jeans?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:48   #120
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

3400,- for et par jeans?

Ekte Rock & Republic koster det
De som Victoria Beckham designet kostet 3900,- her hos paul & Pauline i Drammen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.