Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-06, 14:51   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeanstråd

Tenkte vi kanskje kunne ha en egen jeanstråd, hvor vi kan anbefale bukser, legge inn bilder, spørre om tips og råd og også fortelle hvis en vet om bukser som passer ekstra godt til en spesiell kroppsfasong.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 15:19   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Tenkte vi kanskje kunne ha en egen jeanstråd, hvor vi kan anbefale bukser, legge inn bilder, spørre om tips og råd og også fortelle hvis en vet om bukser som passer ekstra godt til en spesiell kroppsfasong.


Det trengs, jeans er vanskelig for de fleste av oss, iallfall ser jeg det i jobben min i butikken at de fleste sliter med å finne jeans på egen hånd.

Selv er jeg 168 høy, ikke tynn, ikke tykk. Er slank oventil, men trekker litt over lårene spesielt.

Jeg digger Replay 470, samt engineerbuksene fra Levis, ellers er også 572 fra Levis fin til meg og et par Crocker bukser som har regboot eller bootcut, dvs enten rett i bena eller ørlite videre nede.

Hos JC legger de opp jeansen til deg i rett lengde, uten tillegg i prisen


Sist redigert av Anne : 16-09-06 kl 15:23.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 17:16   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er 181. Kiloene sitter på hofter (som for øvrig er brede fra før), rumpe og lår. Fant endelig en bukse som satt godt, og var lang nok i bena -
Acne Jeans. Den finnes i (minst) 2 modeller, en med lavt liv og rette ben, og en med middels liv og smale ben.

Bilde:




litt store bilder.

__________________
08.05 | 06.12

Sist redigert av Observatøren : 21-09-06 kl 08:27.
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 17:45   #4
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Den satt veldig fint på. Fin farge var det også.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 18:07   #5
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

De var fine, Saint.

Jeansene i mitt liv er Citizens of Humanity, helst med rette, smale ben. De har også modeller som svinger litt ut nederst.
Jeg er slank, men har litt hofter, veldig tynne legger og litt mage. C.o.H. er lave i livet, så jeg regner med å kunne bruke dem et stykke ut i svangerskapet.
Bilder:
http://www.cofhdenim.com/original.asp
http://www.cofhdenim.com/onassisd.asp

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 18:28   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule jeans Saint!

Da jeg jobbet i jeansbutikk så jeg at det ofte ikke var så dumt å prøve herremodellene, spesielt hvis man ikke lenger er 14 og uten former whatsoever.

Lee Denver og Diesel Zathan er litt høyere i livet, litt plass til hofter og en fin bootcut.

Ellers synes jeg Fornarina FlirtBit er en lekker fasong, Fornarina gjør et eller annet med lommene som gir enhver stuss det lille ekstra!

...men nå er det så lenge siden jeg var oppdatert på dette, så det er mulig dette er So Last Year.

(Forresten er Diesel Rame en fin standard damemodell, men den er jeg litt usikker på om lages fortsatt.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 19:11   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Saint, du er IKKJE lett overvektig! :indignert:

Forøvrig kjøpe eg ein del bukser hos kjedene, men har en våt drøm om Lee no når eg har nådd trivselsvekta mi

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 19:36   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kule jeans Saint!

Da jeg jobbet i jeansbutikk så jeg at det ofte ikke var så dumt å prøve herremodellene, spesielt hvis man ikke lenger er 14 og uten former whatsoever.

Lee Denver og Diesel Zathan er litt høyere i livet, litt plass til hofter og en fin bootcut.

Ellers synes jeg Fornarina FlirtBit er en lekker fasong, Fornarina gjør et eller annet med lommene som gir enhver stuss det lille ekstra!

...men nå er det så lenge siden jeg var oppdatert på dette, så det er mulig dette er So Last Year.

(Forresten er Diesel Rame en fin standard damemodell, men den er jeg litt usikker på om lages fortsatt.)


Jeg selger masse guttejeans til jenter, spesielt Denver som du nevner, den er kjempefin til jente, ganske lik Desoto til jente som også er en Lee bukse, men str-messig må man ofte over til Denver

Rame produseres ikke lenger tror jeg, men de fleste har nok en vask eller to av den i butikk ennå

Flirt av Fornarina er også veldig kul, lommene sitter bittelitt lavere, som gjør at kurven på baken blir sååå flott!!!


Sist redigert av Anne : 16-09-06 kl 19:52.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 19:46   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Og AnneM i hvilken butikk jobber du? Kan jeg komme til deg neste gang jeg skal handle, er bare så lost!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 19:51   #10
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Og AnneM i hvilken butikk jobber du? Kan jeg komme til deg neste gang jeg skal handle, er bare så lost!


Sendt deg en forklarende prikk

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 19:56   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Takk, det er ikke hver dag jeg handler, men jeg skal sjekke at du er på jobb ihvertfall før jeg kommer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 19:57   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Takk, det er ikke hver dag jeg handler, men jeg skal sjekke at du er på jobb ihvertfall før jeg kommer.


Gjør det, det er kjempegøy å finne jeans kundene mine kan trives med

Sees!!!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 21:14   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også vil vite hvor jeg kan shoppe hos Anne M.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 21:36   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er overvektig (og det er det ikke noen tvil om).

Jeg har funnet ut at det fungerer veldig fint å kjøpe jeans på b-young.

For tiden bruker jeg mest en modell som heter Ichi. Den er lav i livet og har god plass til mine robuste lår.

B-young har flere modeller som passer for sånne som meg. Jeg fikk faktisk plass i mange modeller og kunne velge en. For min del er det ofte slik at jeg må kjøpe det som passer uten at jeg synes det er spesielt fint, så jeg synes det var en fantastisk følelse å kunne velge blant flere flotte modeller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 21:59   #15
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kule jeans Saint!

Da jeg jobbet i jeansbutikk så jeg at det ofte ikke var så dumt å prøve herremodellene, spesielt hvis man ikke lenger er 14 og uten former whatsoever.

Lee Denver og Diesel Zathan er litt høyere i livet, litt plass til hofter og en fin bootcut.

Ellers synes jeg Fornarina FlirtBit er en lekker fasong, Fornarina gjør et eller annet med lommene som gir enhver stuss det lille ekstra!

...men nå er det så lenge siden jeg var oppdatert på dette, så det er mulig dette er So Last Year.

(Forresten er Diesel Rame en fin standard damemodell, men den er jeg litt usikker på om lages fortsatt.)

Neste gang jeg skal ha jeans så vet iallefall jeg hvem jeg skal ha med meg på shopping. Skal bare gå ned noen barselpermisjonkilo først.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 22:00   #16
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg også vil vite hvor jeg kan shoppe hos Anne M.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 13:59   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott tråd! Mitt største problem når jeg kjøper jeans er at jeg er så kort at jeg stort sett må ha 30 i beinlengde. Det er ikke umulig å få tak i det, men ofte opplever jeg at den lengden enten er utsolgt eller ikke tatt inn i butikken i det hele tatt.

Jeg har i tillegg litt hofter og lår og er kraftig bygget. Bootcut er et absolutt "must".

Har faktisk funnet ut at H&M`s sitt &Demin har en modell som er ganske bra. Modellen "Loyal".

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:26   #18
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som kan anbefale et jeansmerke med modeller med litt høyt liv og smale ben?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:28   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Noen som kan anbefale et jeansmerke med modeller med litt høyt liv og smale ben?


Jeg kjøpte en sånn en på Popin sist helg. Det var antakelig ikke noe kjent merke, men den hadde helt smale ben og gikk behagelig høyt opp i livet (dog betryggende avstand til navelen).

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:31   #20
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Flott tråd! Mitt største problem når jeg kjøper jeans er at jeg er så kort at jeg stort sett må ha 30 i beinlengde. Det er ikke umulig å få tak i det, men ofte opplever jeg at den lengden enten er utsolgt eller ikke tatt inn i butikken i det hele tatt.

Jeg har i tillegg litt hofter og lår og er kraftig bygget. Bootcut er et absolutt "must".

Har faktisk funnet ut at H&M`s sitt &Demin har en modell som er ganske bra. Modellen "Loyal".

JC Jeans & Clothes legger opp jeansen gratis om du kjøper bukse der, blir kjempefine

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no