Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 11:15   #81
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Takk

Er vel en JC-butikk i Ålesund trur eg. Men sikkert ikkje med AnneM-service

Sender deg en pm om hvem du skal spørre etter

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:17   #82
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Sender deg en pm om hvem du skal spørre etter

Å, takk!!

Gammel 28-09-06, 11:49   #83
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ganske vanlig proposjonert, men med litt kraftig rumpe og lår. Lee har en kjempefin modell som heter "powell". Den er ganske smal i bena (som er moderne nå).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:52   #84
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er ganske vanlig proposjonert, men med litt kraftig rumpe og lår. Lee har en kjempefin modell som heter "powell". Den er ganske smal i bena (som er moderne nå).

Den er også flott ja, har ikke prøvd den på

Takk for tipset!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:06   #85
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstråd

Kjøpte meg supersmal jeans på Vero Moda i går. I str 38 (jeg brukte str 44 i mars). Svart/grålig.

Jeg har lange smale bein og liten rompe og lår. (175 lang og 75 kg) Noen som vet hvilken fasong som passer til meg. Jeg har ofte problemer med jeans (og alle bukser) fordi jeg så lett får "saggerompe" jeg er nemlig bredere rundt livet enn over hoftene

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:09   #86
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kjøpte meg supersmal jeans på Vero Moda i går. I str 38 (jeg brukte str 44 i mars). Svart/grålig.

Jeg har lange smale bein og liten rompe og lår. (175 lang og 75 kg) Noen som vet hvilken fasong som passer til meg. Jeg har ofte problemer med jeans (og alle bukser) fordi jeg så lett får "saggerompe" jeg er nemlig bredere rundt livet enn over hoftene

Prøvd Cubus sine?
De er ofte smale i låra/føttene, og videre i midjen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:12   #87
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, handler lite på Cubus... Men har funnet ut at jeg må kjøpe buksene en str mindre enn jeg er vant med, for jeansene vier seg sånn ut i bruk. Det var det jeg gjorde nå med 38-buksa (sett bildet?)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:15   #88
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nei, handler lite på Cubus... Men har funnet ut at jeg må kjøpe buksene en str mindre enn jeg er vant med, for jeansene vier seg sånn ut i bruk. Det var det jeg gjorde nå med 38-buksa (sett bildet?)

Så det!
Synes du kledde smale bukser kjempefint.

Forresten, de har noen bukser på Frustrerte&Fruer som kunne passet det.. Eneste at mange av de var veldig kort i livet da..
Så de ble litt lave for meg.. men verdt et forsøk! (og en Stjørdalstur )

Gammel 01-10-06, 19:29   #89
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har vært på shopping i dag

Sitter her iført et par flunkende nye fornarina Bono Bis! Innrømmer at jeg aldri har brukt så mye penger på bukser før (uten at det har vært gore-tex involvert), men nå skjønner jeg hvorfor jeg burde gjort det. Den sitter helt utrolig bra på, den er sydd til meg jo! Åh, nå er jeg litt forelsket

Måtte bare dele det.

Lille*My; blakk og lykkelig …

Har du bilde av buksa?

Er det denne?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:45   #90
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke lett å se på det lille bildet men jeg tror det. Ligner på den.

Gammel 02-10-06, 08:33   #91
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at jeg bare MÅ ha disse fra Acne Jeans:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:13   #92
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte den VeroModabuksa i dag

Gammel 03-10-06, 19:06   #93
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine True Religion:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Stv9.jpg (34,9 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg Stv10.jpg (24,9 KB, 15 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:25   #94
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Lyst på ny dongeribukse!

Gammel 03-10-06, 23:12   #95
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vimjer: Den så rålekker ut! Hva koster den?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:13   #96
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Mine True Religion:

Lekre!!!

Gammel 04-10-06, 11:50   #97
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vimjer: Rålekre!!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 15:04   #98
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som vet om kule bukser som kunne passe meg?
Dette er kleshengeren:
* Jeg bruker str 26-27".
* Har smale hofter og lår og dessverre en liten rumpe.
* Stumpen blir flaaaaat i lave lommer eller lommer med stor avstand.
* Lommer med klaff er bra.
* Lysere farge på rumpa er problemfritt.

Gammel 04-10-06, 15:42   #99
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Angelique, hvad hetter disse bukser med trekanter på lommen og lynlås i benene ?

Gammel 04-10-06, 19:48   #100
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært på HM i dag og kjøpt meg ny bukse..

Svart. Trange bein. Kort i livet. Ja, jeg føler meg faktisk himla lekker i den!!

skal se om det ikke kommer et bilde eller flere etterhvert..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.