Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 16:57   #61
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

*kremt* Innrømmer at jeg har litt fordommer ift. Armani Jeans - trodde det var mest damer i 50-årsalderen som brukte dette merket.

Den fordommen sitter ganske godt i meg også. Menn og damer i 50-60 åra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 17:25   #62
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

...og meg

Gammel 27-09-06, 17:26   #63
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Eh, hvem fører Lee?

*kremt*

Gammel 27-09-06, 17:35   #64
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lee finner du iallfall hos JC og Carlings

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:00   #65
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

...og meg

Tidlig ute, du da. Og de ser sikkert finere ut på deg!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:12   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Tidlig ute, du da. Og de ser sikkert finere ut på deg!

Brukt Armani jeans i mange år, men ikke de klassiske
Armani har så mange andre kule modeller, om ikke er i nærheten av å ligne de klassiske jeansene de har

Gammel 27-09-06, 18:41   #67
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen tøffe/kule fra Armani og så har jeg et par Ichi som jeg elsker. Det gledet meg virkelig å lese at de kunne kjøpes i Norge. I tillegg har jeg et par G-Star som er skikkelig kule og som mange kommenterer og lurer på hvor jeg har kjøpt (USA). Ingen av de jeansene jeg bruker for tiden har jeg kjøpt i Skandinavia.

Jeg er 176, veier 66 og har former.

Pelen

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:44   #68
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Lee finner du iallfall hos JC og Carlings

Takk for svar.

Gammel 27-09-06, 20:15   #69
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også kjøpt flere par på B-young som jeg liker veldig godt. Og så fant jeg en Henry Choice som satt som støpt på meg på salg i vår på (tror det var) Voice of Europe.

Men den feilen jeg som oftest gjør er at jeg kjøper dem en størrelse for store, og så blir de litt vel store når jeg har gått med dem en liten stund. Nå må jeg snart lære.

Gammel 27-09-06, 20:29   #70
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

AnneM; kan du anbefale ei Lee-bukse til meg? Litt flat, men brei rompe, passelig store lår. Bruke 42 i vanlige bukser. Har eg sjans å få på meg Lee? :ber:

Gammel 27-09-06, 20:35   #71
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå har jeg på meg en Lee CADE, litt høyere på livet sånn at vedhenget som ikke helt har blitt borte etter forrige graviditet blir kamuflert.

Veldig diskret bootcut.

Godbukse!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:46   #72
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, usj - ser for meg menn i 50-årene, type businessmenn, med helt flat rumpe og Armani-jeans. :urk:

(Jada, Angelique - jeg vet at det finnes kule modeller også. )

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:55   #73
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, usj - ser for meg menn i 50-årene, type businessmenn, med helt flat rumpe og Armani-jeans. :urk:

(Jada, Angelique - jeg vet at det finnes kule modeller også. )

Ja nemlig

Liker også Replay jeans...skikkelig flott fasong på de buksene

Gammel 27-09-06, 22:03   #74
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Akkurat nå har jeg på meg en Lee CADE, litt høyere på livet sånn at vedhenget som ikke helt har blitt borte etter forrige graviditet blir kamuflert.

Veldig diskret bootcut.

Godbukse!

Å, kanskje den er noko? Må vel ha en million i tommar kanskje?

Finns den på nett?

Gammel 28-09-06, 11:05   #75
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Her er min yndlingsbukse fra Sass & Bide

kjøpt hos Paul & Pauline, men ser de har identisk hos Revolveclothing til 297 $
Jeg betalte 2695,- i Norge

Gammel 28-09-06, 11:07   #76
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Og denne har jeg
Koster 231$ og jeg betalte 1995,-

Gammel 28-09-06, 11:10   #77
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solveigmor: Cade er flott, men kanskje Marion også?
Ingen av dem er sykt lave i livet. Det fins mange fler, men det er begrenset hva jeg tar inn til butikk da

Evt prøv Replay 470A, flott til oss med litt lår og rumpe, blir ikke flat i den

Lykke til!

Gammel 28-09-06, 11:11   #78
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Solveigmor: Cade er flott, men kanskje Marion også?
Ingen av dem er sykt lave i livet. Det fins mange fler, men det er begrenset hva jeg tar inn til butikk da

Evt prøv Replay 470A, flott til oss med litt lår og rumpe, blir ikke flat i den

Lykke til!

Takk

Er vel en JC-butikk i Ålesund trur eg. Men sikkert ikkje med AnneM-service

Gammel 28-09-06, 11:12   #79
Anne

Anne sin avatar

Standard

YOU SEXY THING!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Her er min yndlingsbukse fra Sass & Bide

kjøpt hos Paul & Pauline, men ser de har identisk hos Revolveclothing til 297 $
Jeg betalte 2695,- i Norge

Gammel 28-09-06, 11:13   #80
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Er det Angelique eller en modell?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.