|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?
Selge?
|
|
|
#43 |
|
intro
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?He-he, tror det ligger en eller to ute her et sted (men de blir nok for store til deg også, Skremmern - og for korte).
|
|
|
|
#44 |
|
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Har funnet meg to butikker som har utelukkende herreklær. I to forskjellige byer, men det går fint da jeg er mye på reise. Der finner jeg penklær og slikt, ikke billig, men god kvalitet og passform. Handler heller sjeldnere og ordentlig enn ofte og billig. Kan godt finne mye fint og rimelig fritidsklær på Stormberg eller andre slike butikker. Men sokker, da er der tynne ull som gjelder, Eton eller tilsvarende. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg handler stort sett bare på Vero Moda og Gina Tricot nå for tida.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg liker ikke å kjøpe klær, føler jeg aldri finner noe, synes ingenting er fint på meg osv. osv. Når jeg da først kjøper kjøper jeg ofte endel i samme slengen. Hadde meg en slik runde i vår på Match, fikk god hjelp, og kom hjem med masse Jean Paul og Levis klær som jeg har brukt mye og som satt fint. Jeg vil heller kjøpe noen få, fine (evt dyre) plagg jeg virkelig liker enn mange rimelige bare for å kjøpe.
|
|
|
#47 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg elsker å shoppe klær, dessverre er det noe magert utvalg her i byen siden det stort sett er kjedebutikker her. Det blir oftest til at jeg shopper klær i Oslo og av og til i Bergen eller Trondheim. I Oslo har jeg en fast rute der jeg tråler Eger, Steen og Strøm, Høyer på Byporten samt butikkene til Filippa K, Acne, Tiger, Malene Birger og Mette Møller. Ja, og så må jeg alltid innom Mulberry og kikke, det hører med.
|
|
|
#49 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Er det ren ull hvis kjolen blir elektrisk?? Det forbinder jeg med syntetiske stoffer. Skyllemiddel hjelper. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg handler mest i 4. etg på Steen&Strøm, men det blir ikke mye, for butikkene har så lite utvalg. Og jeg handler hos Høyer, Bruuns, Day og Filippa. Billigklær har jeg sluttet med, blir bare irritert over kvaliteten. Kjøpte Lindex Mizzoni stripe kjole, den var nesten 10 cm kortere etter vask og i 100% polyester.
|
|
|
|
#51 |
|
Fortynnet
|
Nei, akryl og polyester er ikke noe for meg heller. Stoffet er nesten det viktigste med et plagg spør du meg. Vi var på et stort kjøpesenter i Kroatia i høst, og der tror jeg ikke det fantes ett eneste plagg i ull. Masse strikkeklær som så fine ut på avstand, men som viste seg å være helsyntetiske. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Skulle ikke overraske meg om vi møttes på shopping, LoneLone.
|
![]() |
|
|