|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg handler mye på nett. boozt.com er nyeste butikk, ellers er folkmalmo en butikk eg liker godt. Jeg handler og dessverre alt for mye ræl. Jeg har kjøpt endel fint brukt her inne og handler dongeribuksene mine fra Ellos. Lee-bukser på tilbud.
|
|
|
#22 |
|
Epikur
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg handler mye på Boden og synes de klærne holder fint. Jeg vasker ullkjolene på vrangen på ullprogram.
|
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Veronal: Hvor selger de Salsa-jeans?
|
|
|
#24 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Hvor ofte kjøper du klær: Ganske ofte. 2 ganger i måneden sånn ca. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg kjøper sjeldnere og sjeldnere klær, egentlig. Typsik blir det en shoppingrunde i ferier hvis vi oppholder oss andre steder enn hjemme. Har ikke så mange dyre klær (noen få topper og kjoler til rett under tusenlappen, kanskje?) og handler i grunn mest på butikker som B-young, Mexx og VeroModa. Tror det siste klesplagget jeg kjøpte var i sommerferien. Handler lite nye klær på nett, er avhengig av å prøve og gidder ikke styr med å bestille, prøve og evt. sende tilbake. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?De har i hvert fall på Kolbotn. Jeg kjøpte i London. Jeg har foreløpig testet modell med high rise og slim legs.
|
|
|
#27 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?
|
|
|
#29 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?For øvrig kjøper jeg basisplagg på H&M,
|
|
|
#30 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?
Fin |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Shopper svært sjelden faktisk, prøver å få barna mine til å forstå at man ikke bare kan shoppe fordi man vil. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Stadig underveis
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?For noen år siden endret jeg kjøpevanene mine. Der har nok forresten FP bidratt veldig positivt. Jeg sluttet å plukke med meg billige klær i kjedebutikkene uten å prøve dem ("de var jo uansett så billige"), og begynte å kjøpe sjeldnere, dyrere og mer unike plagg. Dette har sklidd litt ut i det siste bl.a fordi jeg har trengt mye nytt (har gått ned flere størrelser).
|
|
|
#34 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Slenger meg med i lovprisingen av Salsa jeans. Greit, de koster en 1000-lapp, men det er det absolutt verdt. De sitter som støpt, de holder inn og støtter opp, holder seg fint i vask og jeg slipper at de siger nedover hele tiden.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg er utrolig kjedelig i klesveien for tiden. Etter at jeg gikk ned i vekt, har jeg ikke klart å finne ut hvilke klær jeg liker, så jeg har endt opp med å gå i treningstøy eller arbeidstøy. På jobb går jeg som regel i de samme klærne som de andre (svart arbeidsbukse fra HH og diverse fleecegensere med firmalogo på). Hjemme skifter jeg som regel til treningstøy enten jeg skal trene eller ikke. Akkurat nå sitter jeg f.eks. med Swix skibukse, Stormberg ulltrøye og Norrøna tynn fleecejakke. Innendørs, ja. Jeg er en frossenpinn av dimensjoner. Jeg ønsker meg en dag med en personlig shoppingkonsulent (og et stort handlebudsjett). |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Here, there and everywhere!
|
|
|
|
#37 |
|
intro
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?... og så har jeg skjønt at jeg faktisk må slutte å kjøpe kjoler fra Boden, som er altfor rette i fasongen for meg. Det blir noen bomkjøp på nett, ja, og det er ikke bra.
|
|
|
|
#38 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Aldri på nett. Eg må jo prøve. OG så er det prisippet med innsvinga bak som eg alltid går etter, innsving i ryggen kler meg; då ser eg rett og slett slankare ut.
|
|
|
|
#39 |
|
kamerat
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Jeg kjøper visst nesten bare på nett – jeg har ganske klare forestillinger om hva jeg vil ha og hva som vil kle meg, og det er ikke så fryktelig ofte det blir bomkjøp heller. Typisk har jeg nøytrale basistopper og -cardigans fra HM og Esprit, og fine skjørt, kjoler og kåper fra Boden og Monsoon.
|
|
|
#40 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?Typisk pleier jeg å rase bort på H&M, ta en tur innom Esprit på vei hjem, eller raide gjennom Oslo City og Byporten på jakt etter det jeg trenger.
|
![]() |
|
|