Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-12, 09:51   #21
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den brukte jeg også i mange år, men plutselig var den helt feil.

Så rart?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:52   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg vet ikke hvorfor, men den siste flasken jeg kjøpte ble bare stående.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:54   #23
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker for tiden denne:

Gammel 06-11-12, 10:04   #24
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker lite parfyme av hensyn til omgivelsene, men jeg har et par stykker jeg er veldig glad i. Jeg liker lette, "rene" frukt/grønne/sitrusaktige lukter, og har i mange år nesten bare brukt tre stykker fra Guerlains Aqua Allegoaria-serie.

Den jeg liker best er den grønne, Herba Fresca, men også den oransje Pamplelune og den røde Grosselina er gode. Men jeg vet ikke hvilke andre enn Herba Fresca som er å få nå, for de har en tendens til å bytte ut luktene i serien forholdsvis ofte.

Gammel 06-11-12, 10:04   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker kun søte parfymer:

DKNY - Fresh Blossom

Elisabeth Arden - Pretty

Escada - Especially

+ har noen avarter stående i skapet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:12   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker bossparfymene veldig godt - akkurat nå bruker jeg denne og har fått veldig mye skryt av den.

Vurderer å gi Marc Jacobs en sjanse neste gang - da med denne: Marc Jacobs dot.

Gammel 06-11-12, 10:16   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde jeg ville like Clean-duftene, men de har jeg prøvd og de lukter alle sammen for sterkt.

Cleanparfymene er vel syntetiske og blander seg ikke med huden på samme måte som annen parfyme - er det ikke noe med det?

Gammel 06-11-12, 10:23   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke? Jeg syns ihvertfall alle er for sterke og "såpete". Synd, for de høres så gode ut på navnene.

Gammel 06-11-12, 10:28   #29
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har egentlig lyst på den nyeste fra Lancome men skal ønske meg en sånn gavepakke på miniparfymer fra Lancòme til jul.

Gammel 06-11-12, 10:30   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg varierer mye, men akkurat nå er det en fra Gucci (Flora, tror jeg) som jeg bruker mest.

Den rosa her.

Disse kjentes lovende ut. Fins de i sånt sett med småflasker tro?

Gammel 06-11-12, 10:34   #31
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hvis du liker søtt og hefitig, med sjokolade, karamell og vanilje, har jeg noen tips. Jeg har akkurat sendt Drømmemannen av gårde til Danmark med følgende ønskeliste: Angel fra Thierry Mugel, Flowerbomb fra Victor&Rolf og Candy fra Prada. Veldig søte og særegne parfymer alle tre, jeg liker i grunnen bare søte lukter på meg selv. Tidligere varierte jeg mellom det meste som fantes av dufter, men har etterhvert landet på de jeg føler meg mest vel med. Andre lukter f.eks friskt og delikat med sitrus, jeg lukter bare surt og ekkelt med slike dufter.
Jeg kunne kanskje hatt Absolute Me fra Escada på listen også, den er søt og snill og deilig, men kanskje litt for lite spesiell for meg.

Har hatt Angel . Og en annen pudderaktig fra samme produsent. Kom også på at L`Instant fra Guerlain og Noir fra Versace er på ønskelista.

Jeg ble rådet til Flowerbomb Extrem av flere selgere fordi den er litt tung, men uten å oppleves som sterk for omgivelsene. Og den lukter litt hele dagen. Jeg fortalte at jeg likte tunge parfymer, men ikke brukte de av hensyn til andre.

Gammel 06-11-12, 10:37   #32
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

til mann: Armani code (min faste) eneste parfymen jeg har fått komplimenter og spørsmål for.

Gammel 06-11-12, 10:39   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Til mann: Ingen over og ingen ved siden av Emporio Armani: He.

Gammel 06-11-12, 10:40   #34
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Til mann: Ingen over og ingen ved siden av Emporio Armani: He.

gikk fra den til Code, aldri sett meg tilbake siden, men ikke rare forskjellen egentlig

Gammel 06-11-12, 10:43   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Nei de har noen likhetstrekk, men jeg liker bedre He. Det henger nok i siden det var den mannen min brukte da vi ble kjent, og jeg har insistert på at han skal fortsette med den.
(Bruker den ikke selv, nei).

Gammel 06-11-12, 12:31   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av hensyn til barna jeg arbeider meg bruker jeg ikke parfyme på jobb. Jeg svaner det litt, men det blir en vane. Jeg har lyst til å prøve de andre Gucciene også, mn de var jammen dyr, synes jeg å huske!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:39   #37
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg bruker ikke heller parfyme på jobb. Men ellers bruker jeg litt.

Gammel 06-11-12, 13:15   #38
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Ah, nå skjønner jeg hvorfor Angel fortsatt er i handelen.. Den lukter IKKE godt på meg! Helt forferdelig, faktisk, og så lukter den så lenge!
Jeg har altfor mange parfymer, men kjøpte nettopp to nye likevel. Det var Princess fra Vera Wang og Fame fra Lady Gaga. Begge de er nok ganske tunge sammenlignet med hva jeg har ellers.

Gammel 06-11-12, 13:19   #39
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Henne (den sølv, ikke den hvite) til Armani er en favoritt, så er det sunflowers av Elisabeth Arden, Laura (husker ikke hvem som har den), Truth av Calvin Klein.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 13:23   #40
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Laura Biagiotti har Laura. Den har jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.