|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Den store parfymetrådenEr det noe jeg syntes kan være vanskelig å kjøpe så må det være parfyme.
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg kjøpte Burberry Body på impuls på tax-free i går. Den er ny, tror jeg. Spent på om jeg kommer til å like den, men jeg pleier å like Burberry-parfymene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg har kun en 30 ml Victor&Rolf Flowerbomb extreme. Etter mye prøving og gode råd. Og den er god. Jeg liker kraftige parfymer og gjerne klassiske. Savner den originale Dolce og Gabbana. Det blir for en til to anledninger i året.
06 & 08 ![]() Sist redigert av Lavender : 06-11-12 kl 09:26. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: Den store parfymetråden
Jeg kjøpte den i våres, men brukte den bare et par ganger. Den ble feil på meg. Synd, for det er en god parfyme.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg varierer mye, men akkurat nå er det en fra Gucci (Flora, tror jeg) som jeg bruker mest.
![]() |
#7 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Jeg har den grønne varianten til Gucci. Elsker den! Kanskje jeg må prøve de andre to også?
![]() |
#9 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg bruker D&G Light Blue. Jeg trives i sitrusparfymer, men ønsker veldig å finne andre parfymer som er lette og sitrusaktige. Kommer alltid tilbake til D&G.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Den store parfymetrådenHvis du liker søtt og hefitig, med sjokolade, karamell og vanilje, har jeg noen tips. Jeg har akkurat sendt Drømmemannen av gårde til Danmark med følgende ønskeliste: Angel fra Thierry Mugel, Flowerbomb fra Victor&Rolf og Candy fra Prada. Veldig søte og særegne parfymer alle tre, jeg liker i grunnen bare søte lukter på meg selv. Tidligere varierte jeg mellom det meste som fantes av dufter, men har etterhvert landet på de jeg føler meg mest vel med. Andre lukter f.eks friskt og delikat med sitrus, jeg lukter bare surt og ekkelt med slike dufter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Den store parfymetrådenJ'adore fra Dior er min ultimate favoritt. Den er ganske dyr, synes jeg, men verd hver krone. Den passer både til sommer og vinter.
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg har også Flowerbomb, og den er da langt fra sjokolade, karamell og vanilje!? Det er den jeg bruker aller mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg har prøvd Flowerbomb og den ble helt feil på meg. Den ble for voldsom og jeg var utrolig skuffet for en venninne bruker denne og hun lukter så utrolig godt.
![]() |
#15 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Er du meg? Som jeg skulle skrevet det selv. Angel har fulgt meg i snart 20 år og blir aldri lei. Flowerbomb og Candy bruker jeg til å variere litt med. Som "hverdagsparfyme" (les: en vanlig dag på jobben) bruker jeg parfyme fra Clean-serien; Warm Cotton. Det er den eneste av lettere dufter som fungerer på meg.
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg bruker for tiden Emporio Armani fra Armani n og Be delicious fra DKNY. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg har endelig funnet igjen Envy fra Gucci, og Tommy Girl fra Tommy Hilfiger. Veldig gode dufter, på meg.
![]() |
#19 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den store parfymetrådenJeg holder meg til L'eau d'Issey fra Issey Miyake. Den har jeg brukt i årevis, og har ikke funnet noe som kommer opp mot den.
![]() |
|
|