Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 19:48   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg kjøpte Burberry Body på impuls på tax-free i går. Den er ny, tror jeg. Spent på om jeg kommer til å like den, men jeg pleier å like Burberry-parfymene.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 20:21   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kun en 30 ml Victor&Rolf Flowerbomb extreme. Etter mye prøving og gode råd. Og den er god. Jeg liker kraftige parfymer og gjerne klassiske. Savner den originale Dolce og Gabbana. Det blir for en til to anledninger i året.

Sist redigert av Lavender : 06-11-12 kl 09:26. Årsak: skrivefeil
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 21:05   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg kjøpte Burberry Body på impuls på tax-free i går. Den er ny, tror jeg. Spent på om jeg kommer til å like den, men jeg pleier å like Burberry-parfymene.

Jeg kjøpte den i våres, men brukte den bare et par ganger. Den ble feil på meg. Synd, for det er en god parfyme.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.