Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn lanserer servise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 00:03   #61
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Har ikke så lyst på dette servicet at det gjør noe. Glassene var helt ok.

Lurer på hvem som kjøper sånt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 00:31   #62
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg har i grunnen sans for Ari Behn, og synes det er påfallende ironisk at i dette land, der alle streber etter å være anti-mainstream, men ikke klarer det, så får de som faktisk klarer, men kanskje ikke gjør det til et stort poeng, det stort sett bare dritt slengt etter seg.

"Kanskje ikke gjør det til et stort poeng" gjelder vel ikke Ari..? I så fall tror jeg at jeg må ta meg en ny tur til optiker. Mainstream er jeg i alle fall - så godt jeg kan.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 00:44   #63
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte ikke service. Liker dårlig service med så preget dekor og dette var intet unntak. Glassene har sett stilige ut på tv. Kan godt tenke meg å se de "in live".

Når det gjelder designeren, så er han definitivt noe for seg selv. Jeg liker at folk tør være seg selv og Ari er intet unntak. Om han er tilfreds med sin stil og sitt liv, så er jeg også det. På hans vegne

Gammel 22-04-07, 00:48   #64
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

"Kanskje ikke gjør det til et stort poeng" gjelder vel ikke Ari..? I så fall tror jeg at jeg må ta meg en ny tur til optiker. Mainstream er jeg i alle fall - så godt jeg kan.

Det var kanskje et dårlig ordvalg, det jeg mener er at han ikke gjør det med noen høytidelighet, i motsetning til alle som i tide og utide proklamerer at de absolutt ikke er mainstream.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 11:19   #65
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir irritert av å lese bare den lille teksten. My god.
Serviset ja.. urrrrghhh. Ikke helt sansen nei.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:25   #66
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker ikke servise med mønster uansett. Holder meg til ensfargede. Det har ingenting med Ari Behn å gjøre, dah.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:45   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har liksom en følelse av at Ari ikke ER så annerledes når det kommer til stykket, men at han selv har valgt fremstå som det? ?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:45   #68
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte ikke serviset. Det har ingenting med Ari Behn å gjøre.

Jeg har ikke særlig sansen for Ari Behn. Det har ingenting med serviset å gjøre.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:26   #69
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har i grunnen sans for Ari Behn, og synes det er påfallende ironisk at i dette land, der alle streber etter å være anti-mainstream, men ikke klarer det, så får de som faktisk klarer, men kanskje ikke gjør det til et stort poeng, det stort sett bare dritt slengt etter seg. Men jeg liker ikke serviset likevel. Det ble for mykje.

Haha. Tatt på kornet. Så enig, så enig.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:28   #70
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men jeg har liksom en følelse av at Ari ikke ER så annerledes når det kommer til stykket, men at han selv har valgt fremstå som det? ?

Det er ikke litt sånn at "nei du, min gode Ari Behn, du kommer fra bondelandet Norge du som oss andre, så bondeknøl er du nok du også"?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:06   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er ikke litt sånn at "nei du, min gode Ari Behn, du kommer fra bondelandet Norge du som oss andre, så bondeknøl er du nok du også"?

Jeg vet jo ikke, for jeg (og kanskje mange med meg her ) KJENNER jo ikke Ari, vi tar utgangspunkt i media. Og det er vel sjeldent reelt. Men samtidig så tror jeg nok han har valgt seg en medierolle også?

Jeg vet jo at han har vært oppi trøndelagsbygda mi og jaktet feks .

Jeg ser bare ikke for meg at han og Märtha daglig sitter og har dype "lysfontene" samtaler, og at han er så pompøs som han kan ha gitt uttrykk for. Jeg tror at de aller fleste kjendiser som har et medialiv, velger seg en rolle de er der - og så har de en egen rolle hjemme.

Gammel 22-04-07, 15:15   #72
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet jo at han har vært oppi trøndelagsbygda mi og jaktet feks ..

Og så?

Jeg ser bare ikke for meg at han og Märtha daglig sitter og har dype "lysfontene" samtaler, og at han er så pompøs som han kan ha gitt uttrykk for.

For de aller fleste av oss er jo hverdagen fremtredende. Jeg kan gjerne ha lange dype utredninger over et glass rødvin med gode venner en fredagskveld, men Gud forby om jeg skulle ha det over fiskeboller en mandag kl 16.00. Det som prisnippielt klan ergre meg (uten at det har noe med Ari som person å gjøre) er at det er ulovlig å snakke i filosofiske vendinger om sjel og ånd dersom man også er folkelig og spiser geitost. Det virker som en kombinasjon som man ikke finner troverdig. Det synes jeg er forundelig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:23   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og så?

For de aller fleste av oss er jo hverdagen fremtredende. Jeg kan gjerne ha lange dype utredninger over et glass rødvin med gode venner en fredagskveld, men Gud forby om jeg skulle ha det over fiskeboller en mandag kl 16.00. Det som prisnippielt klan ergre meg (uten at det har noe med Ari som person å gjøre) er at det er ulovlig å snakke i filosofiske vendinger om sjel og ånd dersom man også er folkelig og spiser geitost. Det virker som en kombinasjon som man ikke finner troverdig. Det synes jeg er forundelig.

Poenget er at jeg tror han har valgt litt det ønsket om hvordan han vil fremstå i media selv, som så mange andre kjendiser. Også før han ble sammen med Märtha. Det jeg mener da er at det ikke nødvendigvis betyr at han ikke ER sånn i den private. For det vet vi jo strengt tatt ikke?

Det at han drar på jakt i ei lita trønderbygd viser jo at han har mange sider

Jeg tror også at litt av målet hans er nettopp å ha en fremtoning det BLIR reagert på, skal man stikke seg ut så må man jo være litt spesiell? På en eller annen måte?

Gammel 22-04-07, 22:01   #74
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

http://www.kjendis.no/2007/04/19/498261.html

( )

Så, hva syns dere? Vakkert? Noe dere kunne kjøpt?
Jeg fikk Selectkatalogvibber.

Eg føler meg overvåka
Neeeeiiiiiii ville ikkje kjøpt dette..........trur eg.......

Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:18   #75
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Synes ikke det var pent, nei.........!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:19   #76
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte det ikke.

Ikke har jeg spesielt sansen for han Behn heller.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:27   #77
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingenting imot Ari Behn. Jeg tilhører vel av de få som definitvt skjønner hvorfor Märtha falt for ham.

Serviset kan jeg spare min begeistring for. Det var litt for voldsomt for meg. Hverdagsserviset vårt er helt hvitt, og finserviset (som vi ALDRI bruker) er arvet med små blomster på kanten.

Gammel 24-04-07, 16:45   #78
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns dette serviset var uvanlig stygt

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 16:59   #79
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker hvite serviser og synes fargede serviser krever for mye. Dette var en interessant blanding - både hvitt og ekstremt fargerikt på samme tid. Formen var også spennende selv om jeg til syvende og sist ikke ville gått til innkjøp av dette serviset selv. Var glassene en del av kolleksjonen også? De synes jeg ikke var noe å rope hurra for.

Jeg har hatt sansen for Ari etter at han ble intervjuet av Atle Antonsen natt til en lørdag i Oslo sentrum på Team Antonsen (?).

Gammel 24-04-07, 17:24   #80
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang. Ari, påfugler og sånt så synes jeg Vibeke Løkkebergs innlegg i Aftenposten for et par dager siden var interessant lesing. Jeg må tilstå at jeg ble litt sjokkert over hennes historie.

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle1748947.ece

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.