Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn lanserer servise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 22:03   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Ari Behn lanserer servise

http://www.kjendis.no/2007/04/19/498261.html

Sitat:

- Påfuglens fjærprakt har i tusener av år vært synoymt med universets prakt; den er representant for sola, månen og stjernene. Men hos oss er påfuglen blitt et uttrykk vi bruker om folk som assosieres med jåleri, overdreven forfengelighet. Dermed har vi også mistet innsikten om påfuglens virkelige skjønnhet; medfølelse og empati for omverdenen, egenskaper som med letthet vokser frem når selvets autoritet er trygt fundert på opplevelsen av egenverdi, sa Ari Behn.

( )

Så, hva syns dere? Vakkert? Noe dere kunne kjøpt?
Jeg fikk Selectkatalogvibber.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:06   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Jeg vil ikke ha det. Det ser ut som noen øyner som stirrer på meg.

Gammel 19-04-07, 22:07   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer alt an på finishen, og hvordan det ser ut live. Jeg elsker påfuglmønster og -farger,

Og så hadde det jo vært moro med litt Ariservice, om ikke annet for å erte mannen!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:13   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er nok litt for kraftig mønster for min smak, ja. Selv om påfugltegningen var fin i seg selv, så vet jeg ikke om jeg kunne tenke meg å spise på det.

Glassene var enklere synes jeg, men jeg tror neppe jeg løper for å bytte ut det jeg har, nei.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:15   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får nesten alltid (kanskje desverre) dårlige vibber av Ari-produkt...

Uansett er ikke dette noe jeg kommer til å ønske meg....

Gammel 19-04-07, 22:16   #6
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det overvåker hvor mye du spiser og drikker

Gammel 19-04-07, 22:27   #7
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ja, det var nesten litt "spooky". Glassene synes jeg var fine, men jeg tror nok jeg holder meg til mine Rosendahl glass.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:28   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glassene likte jeg, men servicet ble jeg nesten litt paranoid av.

Jeg syns for øvrig det passet bra at Ari Behn designet påfugl, jeg da...

Gammel 19-04-07, 22:29   #9
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns for øvrig det passet bra at Ari Behn designet påfugl, jeg da...

Kongen av påfuglord.

Blir det lysfontener på neste servise, mon tro?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:30   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke kjempebegeistret, nei.

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Glassene synes jeg var fine, men jeg tror nok jeg holder meg til mine Rosendahl glass.

...og jeg til mine Ikea.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:38   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelpe meg - det er da ikke 1. april i dag? Bryllupsfargene til Märtha og Ari var jo diskrete og elegante i forhold til det serviset.

Gammel 19-04-07, 22:39   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hjelpe meg - det er da ikke 1. april i dag? Bryllupsfargene til Märtha og Ari var jo diskrete og elegante i forhold til det serviset.

Gammel 19-04-07, 22:41   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Blir det lysfontener på neste servise, mon tro?

Interezzant at du zkulle zpørre om det. Hviz du granzker fjærene nøye, zer du kanskje at de fungerer zom zmå fontener zom zprer et varmt, grønt, inderlig lyz i rommet. Den andre enden av fjæren henter inzpirazjon fra Zlottetz litt glizne juletre, men det er en annen hiztorie.

Gammel 19-04-07, 22:42   #14
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommer til å sove godt om natten også uten dette serviset i skapet.

Gammel 19-04-07, 23:04   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Oisann.
Har det helt fint med mitt Maria Bjørnebær servise gitt.
Glassene var ok, men der duger jammen meg IKEA like bra.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:13   #16
devon
Fullverdig medlem

Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Interezzant at du zkulle zpørre om det. Hviz du granzker fjærene nøye, zer du kanskje at de fungerer zom zmå fontener zom zprer et varmt, grønt, inderlig lyz i rommet. Den andre enden av fjæren henter inzpirazjon fra Zlottetz litt glizne juletre, men det er en annen hiztorie.

He he, en zlående bezkrivelzze, du er jammen god

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:16   #17
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte både tallerkenfasongen og tegningen, jeg....

Men bare til å se på. Jeg vil ikke ha tallerkener med motiver på, for det ser så rart ut når maten kommer oppå dem.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:20   #18
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Påfugler betyr ulykke. Det bestemte jeg meg for i 7-årsalderen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:34   #19
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg likte både tallerkenfasongen og tegningen, jeg....

Men bare til å se på. Jeg vil ikke ha tallerkener med motiver på, for det ser så rart ut når maten kommer oppå dem.

Passer best til fiskeboller i masse hvit saus.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:38   #20
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skvatt nesten da jeg så det serviset jeg, så det havner nok ikke her i huset. Og sitatet var jo så Ari Behn som det kan bli :grøss:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.