|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sunne og gode oppskrifter ønskesHer i huset er det full omlegging av ett fettrikt og for kaloririkt kosthold.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesJeg har masse sunne oppskrifter, men det blir vanskelig å legge dem inn her!! Det er jo så mange! Og så hva som helst! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesHvis du skriver litt om hva dere liker å spise, så er det enklere å komme med forslag til endringer. Kanskje kan favorittmaten din gjøres sunnere?
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesGode tips m^2.
|
|
|
#5 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskes
Hmmm ja hva liker vi? Jeg er jo nesten altetende, men med kresen mann og barn blir det ikke enkelt.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesJeg går for frosne grønnsaker. Da er de tilgjengelige og enkelt å lage.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesTja, vi har jo det som kommer med grønnsaksabbonnementet da... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesI tillegg til å bytte ut fine produkt med grovare og feite produkt med magrare, er det lurt å måle opp fast storleik på porsjonen av det som er kaloririkt og spise seg mett på grønnsaker. Det hjelp og å forsyne meg på kjøkkenet, måle opp ein porsjon og spise akkurat det eg har forsynt meg med, ikkje veldig mykje meir.
|
|
|
|
#9 |
|
lettere utlada
|
Jeg er også som deg at jeg foretrekker maten uten saus og dressinger, så der vinner jeg mye.
|
|
|
#10 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesGode tips Nokon! (Og takk for tips på prikk foresten.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesDe sier at frosne grønnsaker har samme næringsinnhold som de vi kjøper ferske, så jeg har bare støttet meg på det.
|
|
|
#12 |
|
lettere utlada
|
Glimrende! Dette skal prøves i morgen den dag.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesDe kan fryses.
|
|
|
#14 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesAbbonerer her, for det er alltid godt med gode tips!
|
|
|
|
#15 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesKan du knipe inn fett/kalorier på pålegget? Dropp hvitost/brunost (evt gå for mager-utgaver men fortsatt i begrenset mengde), spis magert kjøttpålegg (jeg spiser masse kalkunpålegg) og fyll på med tomat, agurk og paprika, dropp syltetøy (et par epleskiver er godt på brød hvis du vil ha noe søtt). Spis rent kjøttpålegg (kokt skinke, kalkun) istedet for blandingsprodukter (servelat, salami, fårepølse o.l). Egg er supert som pålegg
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesRett i koppen-suppe funker fint som mellommåltid på jobben. Lite kalorier og metter godt.
|
|
|
#17 |
|
lettere utlada
|
Jeg er ganske mager i det jeg har på brødskiven allerede. Jeg bruker stort sett makrell i tomat, leverpostei eller magerost. Og mye paprika/agurk.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesJeg elsker sunn mat og nå er vel helt klart cæsar salat favoritten med raw avokadodressing - barnevennlig kan man gjøre den også |
|
|
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Jeg syns liksom ikke det er noe smak i de rett i koppen-suppene. Jeg hadde dilla på dem første gangen jeg var gravid dog, så det kan være derfor jeg holder meg unna nå.
|
|
|
#20 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sunne og gode oppskrifter ønskesNip: Tusen takk for link til din spennende blogg! Den er nå lagt til favorittene mine. For en nydelig familie dere er.
|
![]() |
|
|