|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?
Har du lest Lars Kepler? Fire bøker ute til nå, og de er spennende!
|
|
|
#24 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg leste ut Politi altfor fort. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også. Utrolig spennende bok! Den mest spennende boka jeg har lest på lenge. Har kjøpt "syersken fra Madrid", så det blir vel neste bok. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal til New England om halvannen uke, så jeg må nesten ha med noe av John Irving. Jeg har ikke lest de to siste av ham, så da er det jo litt å ta fatt på. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg holder på med Nådens omkrets av Jørgen Brekke, og kommer til å fortsette med Drømmeløs av samme forfatter. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg er lite ambisiøs når det gjelder lesing i sommer, og har kun bestemt meg for å lese Nesbøs siste krim. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal du lese i sommer?Driver på med A Memory of Light nå, og så blir det nok Politi. Og så har jeg I morgen var jeg alltid en løve liggende. Den har jeg planlagt å lese lenge, men kvier litt for å lese analoge bøker, så upraktisk a gitt.
|
|
|
#31 |
|
One of These Days
|
I en og samme person av John Irving er veldig bra. Leste den akkurat ut. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har planer om å lese bøkene til Jussi Adler-Olsen, og så må jeg finne noen romaner i tillegg.
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Eg skal lesa Politi, og så treng eg noko meir. Held på med Vi kan gjerne kysse, som er ganske god og sommuligens får bli med litt av ferien. Rekner med at eg treng 2-3 bøker til.
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Usikker. Tror jeg skal lese nyeste til Kerstin Ekmans og Shin Kyung-sook. Og så har det ramlet inn en del ukorrigerte leseeksemlarer på jobb nå av høstens nyheter, så det blir vel sannsynligvis flere av disse.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal du lese i sommer?Aner ikke, men det blir nok bibliotekstur på meg for å låne noe.
|
|
|
#37 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?En mann ved navn Ove, av Fredrik Backman.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Syersken fra Madrid kjøpte jeg i dag!
Holdt på å kjøpe den i dag men la den tilbake. Kanskje jeg må ut og kjøpe den til uka. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal lese Inferno av Dan Brown og On Beauty av Zadie Smith - jeg gleder meg veldig til begge.
|
|
|
#40 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Lurer på om jeg skal prøve meg på Jussi Adler Olsen,etter å ha lest her inne at han skriver så bra. Og så har jeg funnet ut at jeg vil lese Ikke uten min datter igjen. Husker at den boken gjorde veldig sterkt inntrykk på meg sist jeg leste den,på nittitallet engang. |
|
|
|
![]() |
|
|