|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva skal du lese i sommer?Jeg har kjøpt meg Politi av Jo Nesbø og Jeg kommer med en gang av Shin Kyung-sook. Trenger minst 3-4 bøker til. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal begynne og lese Mons Kallentoft, har lånt to bøker av ham av en kollega - svensk krim. Så skal jeg lese Indias datter av Shilpi Somaya Gowda, Politi av Jo Nesbø, de to siste Fifty shades bøkene, Svik av Trude Teige og Kjerringer av Helene Uri. Dette er bøkene som blir med til Kypros om 16 dager.
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal definitivt lese Politi. Sannsynligvis trenger jeg litt tenkepause etter den, jeg blir aldri helt fornøyd med andre bøker etter at jeg har lest Nesbø.
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal helt klart lese Politi av Jo Nesbø. Utover det har jeg bestemt meg for at jeg skal lese mange bøker, er litt usikker på hvilke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Masse, men foreløpig har jeg bare bestemt meg for Michael Ondaatjes Divisadero.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har en liste over bøker jeg skal bestille når feriepengene triller inn på kontoen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Litt usikker siden jeg har så mye ulest stående nå, men jeg holder en knapp på I en og samme person av John Irving og resten av Min Kamp 6 av Knausgård. Jeg får aldri lest så mye bøker som jeg planlegger i sommerhalvåret, så jeg legger lista lavt i år. Ukeblader og ungpikeromaner er mine sommervenner.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Foreløpig har jeg "Politi" og "En mann som heter Ove" som jeg får fra Bokkkubben i juni. Men må ha mer.
|
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Ville og jeg var på biblioteket i går, så jeg skal i hvert fall lese biografien om Torbjørn Egner, høre Menneskefluene av Hans Lahlum og lese de to første bindene av tegneseriene om Mummi. Og bedrive høytlesning av Emils spell nr 325.
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg henger milevis etter på lesefronten. Har ikke lest Gjenferd enda så må lese den først. Mulig i sommerferien.
|
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg må ha litt av hvert.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?
Heia Kabul er nå ført opp på min liste. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg vurderer å lese Knausgård. Men er veldig i tvil. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg lurer på om jeg skal lese Game of Thrones. I tillegg har jeg planer om å begynne på Nesbø, er sikkert den eneste som ikke har lest bøkene hans. (Prøvde meg på den første for lenge siden, men fikk ikke sansen. Tar et nytt forsøk). Ellers henger jeg i tråden for gode tips. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du lese i sommer?
Er den ny? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Dytter litt her for å få flere tips. Nå er det ti dager igjen før vi drar og jeg har fortsatt ikke kjøpt flere bøker. Hva skal jeg velge tro. |
|
|
|
![]() |
|
|