Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere kjærester i hverdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-13, 20:57   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å sitte på eget rom for å se på TV har aldri falt meg inn, tror jeg. Jeg kanelgifler meg bort i den andre sofaen og lese hvis han ser på Top Gear eller noe sånt,

Gammel 13-08-13, 21:05   #42
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ville isåfall vært glutenfrie kanelgifler.

Gammel 13-08-13, 21:09   #43
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanelgifler er godt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 21:22   #44
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Ja, vi er det. Kyss og kos hver dag. Mannen er veldig flink på å gi kompliment, jeg øver meg stadig. Vi liker å gi hverandre små ting helt plutselig en grå mandag, sist fikk jeg to sesonger av Forbrytelsen og serier ser vi sammen.
Vi har ikke barnevakt så vi finner tid sammen etter at vesla sover. Men vi kan og være i samme rom og helt stille men sammen og det er godt.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 21:26   #45
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi sitter gjerne i hver vår stue på kvelden. I går satt vi i samme rom, men siden vi så på hver vår TV-serie (hhv på TV og pc) ble det egentlig bare tull.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 22:09   #46
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi prøver å være det! Vi kysser og er oppmerksomme på hverandre i det daglige, vi er ute og spiser midddag sammen jevnlig, går turer sammen, er på båtturer og koser oss med reker og vin i solnedgangen, vi tenner opp i utepeisen og ligger og snakker utover kvelden på pallesofaen, vi ser på filmer sammen( dvs han ser og jeg sovner på fanget hans etter en times tid) vi reiser til fjells og kobler helt av, står på ski sammen, reiser på helgeturer sammen, vi nakenbader utaskjærs når været tillater det m.m.

Vi har bare vært sammen i 2,8 år, og jeg håper ikke en hektisk hverdag tar ifra oss disse koselige kjærestetingene i fremtiden

Gammel 13-08-13, 22:17   #47
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

[quote=guttemamma;3768231]Får dere tid til å være kjærester i hverdagen? Hva gjør dere sammen på dagtid, kveld og helger?
/QUOTE]

Vi ser hverandre lite i hverdagene. Begge jobber mye og han jobber ofte lengre om ettermiddagen enn meg. I tillegg reiser han mye til utlandet og er borte 10-14 dager i mnd. Så er det kjøring av unger til og fra trening frem til siste henting kl 21. Hjem og stupe i seng etter kjapp rydding av hus og pakking av skolesekker og matpakker. Sånn er det.
De helgene jeg har fri ser vi litt på en av seriene vi følger (på Netflix) og lager oss noe godt. Stort sett fredagskvelden vi får til det, kanskje en gang pr. mnd. Har vi en lørdag med begge hjemme går det med til storhandel, frisørtimer,byturer med ungene ol. Vi er veldig fornøyde om eldstemann passer de minste så vi kan klemme inn en IKEA-tur etter jobb, å kjøre bil bare oss to et par timer er nydelig.
Vi får veldig lite tid bare oss,og det er et savn. Heldigvis får vi til en helg eller to i året hvor vi stikker av fra hus og unger og bare er kjærester.

Gammel 13-08-13, 22:40   #48
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi sitter gjerne i hver vår stue på kvelden. I går satt vi i samme rom, men siden vi så på hver vår TV-serie (hhv på TV og pc) ble det egentlig bare tull.

Jeg bruker headsets hvis jeg ser på noe på Macen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 23:02   #49
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Vi ser serier og filmer, og hører musikk. Noe av det som gjorde at vi falt for hverandre, var at vi fant en med-nerd i hverandre, og musikk, film og serier er en interesse vi fremdeles deler og dyrker.

Gammel 14-08-13, 00:39   #50
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden får meg til å lure på om det er noe galt med forholdet mitt siden vi så godt som aldri ser serier eller TV sammen. Er overrasket over at så mange har akkurat det som en kjærestegreie.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 00:52   #51
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Denne tråden får meg til å lure på om det er noe galt med forholdet mitt siden vi så godt som aldri ser serier eller TV sammen. Er overrasket over at så mange har akkurat det som en kjærestegreie.

Jeg ser ikke helt kjæresteri-elementet i å se en serie sammen, men andre gjør jo tydeligvis det. (Vi ser ikke serier eller filmer verken alene eller sammen, så det er mulig det er noe galt med oss på mange plan. )

Vi flirer mye sammen. Av oss selv og alt mulig, det er vel greia vår. Vi er store på fjas.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 00:58   #52
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi ser nesten heller aldri TV sammen. Han ser på TV på "kinoen" og jeg surfer eller leser i stuen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 01:04   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser på TV/serier sammen kanskje én time annenhver helg - enten en episode av Mad Men (eller Solsidan, før den var ferdigsett) eller bare zapping med synkron sukking over TV-programmet. Det siste vi så, var vel en episode av 'Pinlige sykdommer'. :uhelbredelig romantiker:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 01:04   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke det at å se TV sammen er så viktig, men å se TV hver for seg er unektelig ganske isolerende.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 01:06   #55
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det føltes forresten ganske sammensveisende å se Solsidan sammen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 07:55   #56
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det mer også at vi (halv)ligger i samme sofa sammen, tett. Det er veldig hyggelig og en grei avslutning på dagen før vi legger oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 08:08   #57
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det siste vi så, var vel en episode av 'Pinlige sykdommer'. :uhelbredelig romantiker:

Dere, altså.

Men vi er vel også, etter å ha vært sammen siden tidlige studiedager, og ikke _helt_ nyforelsket lenger, mer på linje med det du beskriver, Bluen. Men vi glimter til med kjærestetid innimellom, er litt kjærestefysiske hver dag, og ordner oss med barnevakt minst en gang i måneden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 11:28   #58
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Film er en av de tingene vi begge er mest interessert i, og det er en interesse som er lett å dyrke hjemme. Vi snakker veldig mye om film, det er et av de viktige samtaleemnene for oss. Vi er også interessert i musikk og går en god del på konserter sammen, men det må man jo gjøre når konserten er, man kan ikke bestemme seg for å gjøre det en tilfeldig tirsdag. Dessuten krever det barnevakt. (Og det samme gjelder teater.) Begge er også interessert i bøker, og vi leser en del og snakker mye om bøker, men vi leser jo ikke sammen på samme måte som vi kan se film eller høre musikk sammen.

Jeg synes altså ikke det er det minste rart at mange har det å se film eller serier sammen som en kjærestegreie, siden det er enkelt og billig å gjøre det hjemme og sammen. Men hvis én eller begge ikke er interessert i film, eller man har veldig forskjellig smak, skjønner jeg jo godt at man ikke bryr seg om å gjøre det.

Gammel 14-08-13, 11:39   #59
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er vi, selv om det også går opp og ned. Men vi er nok ganske fysiske av oss, klemmer og susser. Ikke så mye klining

Vi kan godt sitte på hvert vårt sted på kvelden, men er bevisst på å ha kvelder vi er sammen også, eller deler av kvelden.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 11:53   #60
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det handler om at man kan le sammen, gremmes sammen etc. Vi har nettopp sett DAG. Elsker serien og ler meg skakk. Det er vel ikke så veldig kjæreste-aktig, men når alternativet er å sitte å vegetere med hver sin ipad, så blir det jo litt kjæresteaktig likevl. *grepet av hverdagen*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.