|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Ja, vi er det. Kyss og kos hver dag. Mannen er veldig flink på å gi kompliment, jeg øver meg stadig. Vi liker å gi hverandre små ting helt plutselig en grå mandag, sist fikk jeg to sesonger av Forbrytelsen og serier ser vi sammen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Vi prøver å være det! Vi kysser og er oppmerksomme på hverandre i det daglige, vi er ute og spiser midddag sammen jevnlig, går turer sammen, er på båtturer og koser oss med reker og vin i solnedgangen, vi tenner opp i utepeisen og ligger og snakker utover kvelden på pallesofaen, vi ser på filmer sammen( dvs han ser og jeg sovner på fanget hans etter en times tid
|
|
|
#47 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?[quote=guttemamma;3768231]Får dere tid til å være kjærester i hverdagen? Hva gjør dere sammen på dagtid, kveld og helger?
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker headsets hvis jeg ser på noe på Macen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Vi ser serier og filmer, og hører musikk. Noe av det som gjorde at vi falt for hverandre, var at vi fant en med-nerd i hverandre, og musikk, film og serier er en interesse vi fremdeles deler og dyrker.
|
|
|
|
#50 |
|
Borte
|
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Denne tråden får meg til å lure på om det er noe galt med forholdet mitt siden vi så godt som aldri ser serier eller TV sammen.
|
|
|
#51 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Livsnyter
|
Vi ser nesten heller aldri TV sammen. Han ser på TV på "kinoen" og jeg surfer eller leser i stuen. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
intro
|
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Vi ser på TV/serier sammen kanskje én time annenhver helg - enten en episode av Mad Men (eller Solsidan, før den var ferdigsett) eller bare zapping med synkron sukking over TV-programmet. Det siste vi så, var vel en episode av 'Pinlige sykdommer'. :uhelbredelig romantiker:
|
|
|
|
#54 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Det er vel ikke det at å se TV sammen er så viktig, men å se TV hver for seg er unektelig ganske isolerende.
|
|
|
#57 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Dere, altså. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
flisespikker
|
Film er en av de tingene vi begge er mest interessert i, og det er en interesse som er lett å dyrke hjemme. Vi snakker veldig mye om film, det er et av de viktige samtaleemnene for oss. Vi er også interessert i musikk og går en god del på konserter sammen, men det må man jo gjøre når konserten er, man kan ikke bestemme seg for å gjøre det en tilfeldig tirsdag. Dessuten krever det barnevakt. (Og det samme gjelder teater.) Begge er også interessert i bøker, og vi leser en del og snakker mye om bøker, men vi leser jo ikke sammen på samme måte som vi kan se film eller høre musikk sammen.
|
|
|
#59 |
|
|
Sv: Er dere kjærester i hverdagen?Ja, det er vi, selv om det også går opp og ned. Men vi er nok ganske fysiske av oss, klemmer og susser. Ikke så mye klining |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Har tro på forbedring
|
Det handler om at man kan le sammen, gremmes sammen etc. Vi har nettopp sett DAG. Elsker serien og ler meg skakk. Det er vel ikke så veldig kjæreste-aktig, men når alternativet er å sitte å vegetere med hver sin ipad, så blir det jo litt kjæresteaktig likevl. *grepet av hverdagen*
|
![]() |
|
|