Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremme

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva synes du om at "tåstripene" synes i lukkede sko?
Nam, det er smashing og sexy! 5 4,24%
Usj, det må da kunne gå an å finne sko som passer. 68 57,63%
Hm, det har jeg aldri tenkt på. 31 26,27%
Så lenge tærne er uten hår så..... 10 8,47%
Jeg mener mangt og mye og skriver egen utredning i tråden. 4 3,39%
Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-13, 21:34   #61
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremme

Fysj. Jeg syns det er stygt.

Gammel 24-08-13, 22:17   #62
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jammen ikke rart folk får komplekser.. Har jeg aldri tenkt over, ikke har jeg tenkt til å begynne med det heller og det kunne ikke brydd meg mindre så lenge folk er hyggelige.

Gammel 24-08-13, 22:45   #63
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke pent, men til nød godkjent i ballerinasko.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 23:38   #64
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg syns ikke det er fint..

Gammel 26-08-13, 11:26   #65
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg må bare understreke at jeg ikke liker sko som viser mye tåsprekk på meg. Hva andre går i bryr jeg meg ikke om i det held tatt.

Nei, jeg legger ikke merke til hva andre har på beina og om de har kort, lange eller såre tær. Men jeg kjøper ikke "tåstripesko" selv.

Gammel 26-08-13, 12:25   #66
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trives ikke med at det viser på meg, har jaktet vilt på ballerinasko som har riktig skjæring for mine føtter, ikke lett å finne nei . Har ikke lagt merke til om andre går med det.

Gammel 26-08-13, 12:32   #67
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt tenker jeg aldri over. Jeg ville tenkt at skoene var for små hvis jeg prøvde et par hvor tærene viste, og kjøpt en større størrelse eller et annet merke/type.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 15:29   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes de nye skoene mine var kjempefine helt til jeg leste denne tråden. (Vel, jeg synes jo fortsatt de er fine, da. Og noen oppdytta cleavage er det i alle fall ikke snakk om, for jeg måtte bygge opp med intet mindre enn to såler nedi der for å komme nesten opp til overlæret.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 15:31   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er kjempefine, Blu. Sexy, syns jeg!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 15:47   #70
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er de virkelig blågrønne? :myser:

Gammel 28-08-13, 16:13   #71
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Er de virkelig blågrønne? :myser:

Insinuerer du at jeg er forutsigbar?

Takk, Tally! Jeg ser at tærne nesten forsvinner når jeg går, så dette får nok passere.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 16:16   #72
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser helt fint ut, Bluen, ikke noe tå-tyting der. De skoene må jo være laget for at tærne skal synes, det fins vel ingen de ville dekket hele tærne på?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.