|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva synes du om at "tåstripene" synes i lukkede sko? | |||
| Nam, det er smashing og sexy! |
|
5 | 4,24% |
| Usj, det må da kunne gå an å finne sko som passer. |
|
68 | 57,63% |
| Hm, det har jeg aldri tenkt på. |
|
31 | 26,27% |
| Så lenge tærne er uten hår så..... |
|
10 | 8,47% |
| Jeg mener mangt og mye og skriver egen utredning i tråden. |
|
4 | 3,39% |
| Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJa, er de noen som forstår hve jeg mener? Når ikke hele tærne kommer inn i skoene. Som i ballerina og pumps og liknende. Hva synes du om det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeBryr meg ikke i det hele tatt, så lenge skoene er fine og sitter fint på. :villoggal:
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeDet har eg aldri tenkt på, bør eg?
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeTommel ned herfra. Men jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke liker det.
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeNoen sko er jo laget slik, med kort front eller hva jeg skal si. Jeg har noen sånne ballerinas og synes de er finfine.
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg liker det ikke jeg heller. Synes ikke noe om toe-cleavage. Hvorfor? Vet ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg liker det ikke helt og vil ikke ha det selv. Men jeg antar alltid at folk mener det de går med, så hvis noen går med pene sko der sprekken mellom tærne vises, går jeg alltid ut fra at det er meningen det skal være sånn, og at det er jeg som har provinsiell smak, som vanlig.
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeDet er jo forskjell og da, på dette
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeOk da, dette var ikke spesielt lekkert. Her er det jo mer utenfor enn inni skoen.
|
|
|
#11 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeSå lenge det er tydelig at det faktisk skal være slik og ikke fordi skoen er for trang så synes jeg det er greit, men det bør ikke være for mye som synes uansett, det blir fort rart eller ulekkert på et vis.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeDet er ikke spesielt pent alltid, men det kommer an på.
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg syns ikke det er så veldig fint.
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeGjett hvem som måtte kikke ned på ballerinaskoene sine?
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg synes det er kult på ballerinasko, som det nederste bildet til kokos, men på spisstuppede og høye sko ser det ut som at en har veldig lange tær, det er ikke fint.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg liker det overhodetikke. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeMinst mulig av tærne må synes. Det kan gå an med litt på flate sko, det er ofte mindre pent på høyhælte sko.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeToe cleavage har vi diskutert før. Jeg syns det er fint med litt, men ikke når det ser ut som alle tærne er i ferd med å dette ut eller klemmes ut.
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeDet har jeg aldri tenkt over.
|
![]() |
|
|