|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du lykkelig?
Haha, jeg fikk 50 på lykkeskalaen og de samme punktene å jobbe med.
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Er du lykkelig?Jeg scoret lavt på testen, men var heller ikke spesielt imponert over den. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du lykkelig?Jeg føler at jeg lever i fremtiden og alltid er på vei til noe annet. Men, jeg opplever stadig intens lykkefølelse med barna mine, så det er ikke uten lyspunkter.
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er du lykkelig?For meg er lykkelig et så abstrakt og fremmed begrep at jeg ikke klarer å forholde meg til det. Jeg tok ikke testen.
|
|
|
#26 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du lykkelig?Jeg havnet like under gjennomsnittet, men tror ikke at jeg egentlig er så mye mer ulykkelig enn andre. Snarere mer selvkritisk og generelt skeptisk, tror jeg. Dessverre. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er du lykkelig?Jeg havnet på 77, og det tror jeg stemmer. Ville neppe scoret like høyt for ett år siden, forskjellen er at jeg nå har selve drømmejobben. Jeg lever fortsatt i en lykkerus over at jeg kom gjennom nåløyet.
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Signerer alt i sin helhet. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ringskrømt
|
Signerer. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
X First Lady
Re: Sv: Er du lykkelig?
Huff håper ting ser lysere ut for deg om ikke lenge |
|
|
|
|
|
#32 |
|
X First Lady
Re: Er du lykkelig?Jeg fikk 72 og har en god følelse at det vil bli mye høyere om kort tid |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Epikur
|
Sv: Er du lykkelig?82 % og det som trekker ned skal endre seg om nøyaktig 6 uker.
|
|
|
#34 |
|
Helt konge
|
Sv: Er du lykkelig?82% lykkelig. Det er helt fint. Jeg liker for det aller meste livet mitt, de folkene jeg har rundt meg, jobben min og ikke minst meg selv. Og så velger jeg å bruke minst mulig energi på det som ikke kan endres eller ugreie ting som allerede har skjedd. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du lykkelig?53/100 her.
|
|
|
#38 |
|
Leser
|
Sv: Er du lykkelig?Kom over gjennomsnittet av lykke, har en mistanke om at det er fordi jeg sitter i et nyvasket hus.
|
![]() |
|
|