|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Åh, laaange lørdager på biblioteket, med lett innslag av flørt - DET savner jeg!
|
|
|
#62 |
|
Borte
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var ni år i 1986, og jeg savner å være hos farmor og farfar og være liten og trygg der. Moreller i hagen, hengekøye, kle-ut-klær og egg til frokost.
|
|
|
#63 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var 23, nygift og skulle flytte inn i nyoppusset leilighet.
|
|
|
#64 |
|
Fortynnet
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?
Vi hadde alt sånt LENGE etter alle andre. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
WF: BNBE
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var seks år i 1986, så om jeg skulle savne noe måtte det være det bekymringsløse barnelivet jeg levde da. Jeg gikk siste året i barnehagen, og likte meg kjempegodt der, hadde mange venner og stortrivdes.
|
|
|
|
#66 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var åtte år og sannsynligvis sorgløs, og akkurat den følelsen savner jeg.
Min mor sverget til slike helt til for 2-3 år siden.
|
|
|
|
#67 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var 2 og foreldrene mine bodde sammen. Akkurat det savner jeg av og til, siden jeg ikke husker det. Men, ellers savner jeg ikke så mye. Mormor kanskje.
|
|
|
#68 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?I 1986 hadde vi ikke TV, men vi hadde utedo; så jeg har i følge ungene vokst opp i steinalderen.
|
|
|
#69 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?OMG, men jeg trur joggu jeg driver og ligger litt med samma karen nå for tia som jeg gjorde i 1986...
|
|
|
#71 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#72 |
|
Textrovert
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg husker veldig godt en episode fra 1986. Ei venninne og meg satt på trappa til mormor og snakket om at alle tiår hadde jo noe "eget", men hva i all verden skulle fremtiden si om åttitallet? Det var jo virkelig IKKE NOE SOM HELST spesielt med det tiåret, verken når det gjaldt kultur, mote eller noe som helst. Nei, det tiåret ville nok fort bli glemt.
|
|
|
#73 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Haha. Jeg husker første gang vi identifiserte åttitallsstil. Det var i 92, og vi så en film der noen gikk med boblevest.
|
|
|
#76 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer, bortsett fra at jeg var 5 år og ikke 8.
|
|
|
#77 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?Jeg var 12 år og hadde en ganske sorgløs tilværelse. Jeg hadde nok savnet Internett og alt rundt det intenst i 86, men jeg ville hatt bestemor. Bestefar døde i 84, så hvis jeg først skulle tilbake i tid ville jeg jammen ha fått med meg han også, så 86 holder bare ikke! |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Flytte tilbake til 1986? Hva ville du savnet? Og hva savner du fra dengang?En ting jeg husker godt fra den tiden, var den kalde krigen og redselen for hvordan verden skulle bli seende ut for hun lille som var baby da. Reagan var nådeløs og uskylden forsvant da Palme ble myrdet. Og så kom tsjernobyl-ulykken og jeg husker at jeg oplevde verden som ganske utrygg - på tross av at jeg også den gangen var ganske laid-back og avslappet i forhold til det meste.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, man trenger virkelig ikke å gå helt tilbake til 86 for at barna skal leke ute mer enn de holder på med data.
|
![]() |
|
|