|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Lempsit?Jeg følte et øyeblikk at dette var noe jeg burde ha, men inneholder det efidrin er det uaktuelt.
|
|
|
#22 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lempsit?Lemsip - sitronslurp. Det er efedrin ja ... Jeg trodde kanskje det var penicillin i også. Jeg tar ikke slikt. :har ikke peiling og stoler på Candy:
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 04-10-13 kl 16:12. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Lempsit?Hvis jeg først skal pakke i meg apotekvarer så foretrekker jeg noe som faktisk virker.
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lempsit?Efedrin, ja. Jeg vet aldri hva virkestoffene heter på norsk, og er visst for lat til å google.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lempsit?Og jeg tror altså ikke det er farlig, jeg har jo gitt barnet mitt det ved hoste, på resept. Men jeg mener det skal brukes med litt varsomhet.
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lempsit?Jeg anbefaler day nurse og night nurse i stedet for lemsip. Funker utrolig bra når man er kraftig forkjølet. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
villende
|
Sv: Lempsit?Jeg gir det ikke til barna. Men jeg har nullognix skrupler med å stappe i meg Sudafed hvis jeg ikke har tid til å ligge hjemme og være syk. Det skjer vel ca en til to ganger i løpet av et år og et innkjøp på to pakker i året holder til mannen, meg og andre voksne familiemedlemmer. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Metallica!!
|
Sv: Lempsit?Lemsip er et must for oss som er mye forkjølet. Sudafed funker og bra.
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lempsit?Ingen av mine engelsk poser med lemsip inneholder efedrin......
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lempsit?I UK kan man ha brand families, slik at det er mange forskjellige produkter med samme familienavn men litt ulike innholdsstoffer. Det er ikke lov i Norge, her må to linjer ha samme innholdsstoff for å ha samme navn. Altså kan Weifa lansere Paracetduo, som er i familien til Paracet, men de kan ikke kalle Ibux for Paracet forte eller noe sånt.
|
|
|
#33 |
|
intro
|
Sv: Lempsit?
Det stemmer i alle fall for den jeg har, ser jeg - det er jo selve det aktive middelet mot tett nese. Min heter Lemsip Cold & flu Max.
|
|
|
|
#34 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lempsit?Hvordan er det med å importere/kjøpe slike middler til Norge da? Blir det sjekkt og stoppet i tollen osv?
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lempsit?Jeg bestilte tre pakker på ebay for noen uker siden. De ble stoppet og sjekket i tollen, men de gikk gjennom.
|
|
|
#36 |
|
Metallica!!
|
Da blir vel spørsmålet, hvilken vi anser som den vanligste.
|
|
|
#37 |
|
lettere utlada
|
Jeg kjøper Sudafed i USA. Det er et must å ha med meg hjem i kofferten etter en tur "over there". Jeg har hoppet galant over et pr skikkelige forkjølelsesutbrudd med inntak av Sudafed. Men det brukes med fornuft og måtehold.
|
|
|
#38 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lempsit?Jeg elsker lemsip. Håper å finne noe lignende i Tyskland eller Polen. De er redningen når neste steg er bihulebetennelse. Det virker faktisk.
|
|
|
#40 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lempsit?Te/pulver eller kapsler som er best? Og ser det er komt en ny smak også?
|
|
![]() |
|
|