Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan reagerer du?
Jeg hiver meg ut i leken med liv og lyst og tar frem de morsomme løstennene mine fra vesken. 18 13,04%
Jeg deltar mens jeg rødmer litt beskjemmet over at jeg synes det er litt flaut og litt gøy. 49 35,51%
Jeg deltar, synes det er pyton og skriver et ironisk innlegg om hendelsen forum dagen etterpå 25 18,12%
Jeg setter meg i et hjørne og observerer de lekende med ironisk distanse. 15 10,87%
Jeg går hjem! Jeg liker ikke sånn! 4 2,90%
Jeg går på kjøkkenet og tar oppvasken. 27 19,57%
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-13, 01:18   #101
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg synes det er dustete, utidig og hensynsløst å arrangere slikt, og anta at alle har glede av sånt. Og man setter gjester i en vanskelig situasjon. En ting er om folk melder seg, de vet at noen synes sånt er morsomt og går etter de o.l, men sånn 'ut på gulvet, nå skal vi ha det moro dere', nei det er virkelig ikke min greie.

Spørsmål og sånt man kan gjøre ved et bord, og som ikke krever innlevelse, fysiske utskeielser og/eller en hatt er greit.

Jeg er helt enig.

Og det selv om jeg er en ganske skamløs person som egentlig kan ta en karaoke/striptease/løstenner-gig på strak arm. Som vert så bør man være litt åpen på at ikke alle liker det.

Gammel 12-10-13, 01:18   #102
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er så humørløs at jeg ikke synes den trampingen eller plinging i glassene for å få brudeparet til å kline på en stol er morsomt engang. Eller, kanskje første gang, men gang nr 40 himler jeg uttalt med øynene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 01:24   #103
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke huske å ha opplevd pinlige eller drit-ut-leker, jeg syns det meste slikt er morsomt. Quiz er aller best.
Hvis det er greie gruppeaktiviteter hvor man ikke trenger å stikke seg ut med mindre man ønsker det, syns jeg det er temmelig surmaget å snike seg unna hvis dette er noe vertskapet har lagt opp til.

Gammel 12-10-13, 01:50   #104
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Og jeg føler et visst behov for å presisere at pakkeleiken jeg har referert til var ganske annerledes enn det å sende pakke til den som mest ditt eller minst datt.

Hvis du tenker på samme pakkelek som meg, så var den knall! :fikk den råååsa pakken:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 07:49   #105
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Et bryllup med leker der damene skal ha bind for øynene og beføle mannelegger på jakt etter sin egen mann er noe annet. :btdndt:

Det kan være morsomt om man lugger. Hardt!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 11:43   #106
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvis du tenker på samme pakkelek som meg, så var den knall! :fikk den råååsa pakken:

Jepp! Og jeg lurte på om jeg skulle tørre å skrive at det ble ekstra gøy med en hoverende 007, som gikk seiersgangen rundt bordet, hver gang hun kunne knabbe en pakke fra de andre.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 14:01   #107
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

quiz og sånne leker synes jeg er veldig morsomt så det blir jeg bare glad for.

Sånt er greit men alt annet er pyton så varer det lenge så går jeg nok heller hjem eller gjemmer meg

Jeg måtte en gang redde en brud fra sånt for hun holdt på å gå i skrikingen fremfor alle gjestene,hun hater og sånt.
og i tillegg var det hennes søster som ønsket å dumme henne ut

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.