|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvordan reagerer du? | |||
Jeg hiver meg ut i leken med liv og lyst og tar frem de morsomme løstennene mine fra vesken.
|
|
18 | 13,04% |
| Jeg deltar mens jeg rødmer litt beskjemmet over at jeg synes det er litt flaut og litt gøy. |
|
49 | 35,51% |
| Jeg deltar, synes det er pyton og skriver et ironisk innlegg om hendelsen forum dagen etterpå |
|
25 | 18,12% |
| Jeg setter meg i et hjørne og observerer de lekende med ironisk distanse. |
|
15 | 10,87% |
Jeg går hjem! Jeg liker ikke sånn!
|
|
4 | 2,90% |
| Jeg går på kjøkkenet og tar oppvasken. |
|
27 | 19,57% |
| Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg er sjokkert! At de forsøkte å få meg med på fugledansen i bryllup i sommer blir jo bare latterlig i forhold. Tenk å være så slemme!
|
|
|
#82 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Selskapsleker som spiller på lyter er ufint og kleint. Men som regel vil jeg nok tenke 'er vel ikke så nøye' og hive meg ut i det, blottet for ironi og dårlig skjult himling.
|
|
|
#83 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Quiz elsker jeg, alt annet derimot, grøss og gru.
|
|
|
#84 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?
Jeg har danset mye i min tid, men jeg vil danse alene! Jeg har 10 storetær i pardans, og kjenner at jeg allerede gruer meg litt til en nært forestående fest der jeg antar at det blir mye oppbydning til dans. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg velger helst oppvasken. Hvis det er umulig å komme unna så deltar jeg med vemmelse innvendig, men med et smil utvendig.
|
|
|
#86 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Quiz er morsomt, og det kan også mange andre oppgaver være. Jeg liker slett ikke å være sur og vrang overfor vertskapet, så jeg vil nok prøve å være blid selv om det kommer andre aktiviteter som jeg egentlig synes er pinlige eller kjedelige. Men veldig "fysiske" leker, eller leker der man f.eks. må synge eller danse alene foran plenum, det er i grunnen ganske uaktuelt. Akkurat hva jeg ville gjort aner jeg ikke, for jeg har aldri opplevd å bli utsatt for det. (I jobbsammenheng har jeg vært innom enkelte gruppeaktiviterer som har vært småpinlige, men med hyggelige kolleger og lett rødme i kinnene har jeg da gjennomført.)
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg elsker selskapsleker i godt selskap. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg liker ikke å gå i større selskaper/fest og takker stor sett nei. Det er imidlertid en håndfull mennesker jeg virkelig setter stor pris på og er glad i, og hvis en av dem inviterer til en større anledning møter jeg pliktskyldig opp. Nå ville ingen av mine venner funnet på noe så kleint som å arrangere tradisjonelle selskapsleker, men hadde de gjort det ville jeg deltatt uten å mukke. Har jeg først gått i et selskap som jeg i utgangspunktet finner ulystbetont, hadde ikke et par selskapsleker gjort den store forskjellen. Jeg hadde stått løpet ut. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg stemte at jeg elsket det og deltok med liv og lyst. Men da tenkte jeg jo at jeg likte hele selskapet og folka og alt.
|
|
|
#90 |
|
ej ikke møjkets heije
|
|
|
|
|
#92 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg er veldig delt på slike ting, jeg kan synes det er både pinlig og fælt, men likevel ende opp med å le meg skakk.
|
|
|
|
#93 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg synes det er dustete, utidig og hensynsløst å arrangere slikt, og anta at alle har glede av sånt. Og man setter gjester i en vanskelig situasjon. En ting er om folk melder seg, de vet at noen synes sånt er morsomt og går etter de o.l, men sånn 'ut på gulvet, nå skal vi ha det moro dere', nei det er virkelig ikke min greie. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg stemte rødme/gøy. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Leker som ikke henger ut enkeltpersoner, dvs alle ser like teite ut eller gjør samme greia er selvfølgelig helt greit. Jeg klarer fint å bevege meg ut av komfortsonen min et øyeblikk eller to.
|
|
|
#96 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg er så humørløs at jeg ikke synes den trampingen eller plinging i glassene for å få brudeparet til å kline på en stol er morsomt engang. Eller, kanskje første gang, men gang nr 40 himler jeg uttalt med øynene.
|
|
|
#97 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tror ikke det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#99 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Mannen min hadde elsket at mannen med minst hår skulle fått pakker. (Tipp hvor mye hår han har. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Originala
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Og jeg føler et visst behov for å presisere at pakkeleiken jeg har referert til var ganske annerledes enn det å sende pakke til den som mest ditt eller minst datt. |
|
|
|
![]() |
|
|