|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Au pair på foreldremøte? | |||
| Jeg har opplevd au pair på foreldremøte |
|
6 | 3,82% |
| Jeg vet at noen på vår skole har sendt au pairen på foreldremøte |
|
1 | 0,64% |
| Jeg kjenner noen som har opplevd au pair på foreldremøte |
|
2 | 1,27% |
| Jeg har hørt om noen som kjenner noen som har opplevd au pair på foreldremøte |
|
2 | 1,27% |
| Ikke hørt, ikke sett |
|
136 | 86,62% |
Ikke hørt eller sett, men har lest VG og Tenker Mitt uansett.
|
|
10 | 6,37% |
| Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg bor ikke i Oslo, så har ikke stemt i pollen. Det finnes allikevel en del au pairer her, men har aldri hørt om/sett noen på foreldremøter. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Textrovert
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg bor i Bærum, men så langt vest (her er vest øst) at jeg tror det knapt finnes en eneste au pair i skolekretsen.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg har faktisk VÆRT en au pair på foreldremøte.
|
|
|
#44 |
|
Peppy!
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Oslo Vest, og har heller ingen juicy historier å komme med. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: Au pair på foreldremøte?6 år på Ullevål og Tåsen, 5 år i barnehage og noen måneder på skolen.
|
|
|
#46 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Au pair på foreldremøte?Aldri hørt om. Litt vest for Oslo. Alltid hjemmelaget kake. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Au pair på foreldremøte?En god del au-pairer her, men ser dem ikke på foreldremøter. De bringer i barnehage og går søndagstur med hverandre. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
Sv: Au pair på foreldremøte?Det har jeg aldri hørt om. Jeg har sett én au pair i barnehagen, men hun var bare og hentet. Hun kom ikke på foreldremøte. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
Sv: Au pair på foreldremøte?
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Her jeg bor er det mange au pairer fra samme llille landsby på Filipinene - de er i slekt eller venner hjemlandet - det er en slags landsby away from home her. De går ofte turer mer hverandre her også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Forresten så ville det blitt oppstandelse her hvis noen sendte advokat på foreldremøte, altså. Lattermild sådan.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Hva i all verden er vitsen med advokat på foreldremøte? På utviklingssamtaler kan jeg jo til en viss grad, om jeg legger ekstrem godvilje til, forstå det, men på foreldremøte?
|
|
|
|
#56 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Au pair på foreldremøte?Det har jeg aldri hørt om, men det var foreldre som leide inn polske håndverkere for å stille på dugnad i barnehagen. Så det har jeg opplevd. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Jeg klarer ikke med godvilje, ikke en gang ekstrem godvilje forstå hvorfor man skal ha med seg advokaten sin på utviklingssamtaler. Med mindre ektefellen/den andre forelderen er advokat. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg kjenner noen som hadde med advokat på utviklingssamtale fordi barnet deres opplevde veldig grov mobbing og skolen ikke tok det på alvor. Selv om jeg kanskje ikke helt ser at var den rette måten å løse det på, kan jeg godt forstå dem.
|
|
|
|
#60 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Au pair på foreldremøte?Det er mange advokater, sågar dommere på foreldremøtene hos oss. De er foreldre som oss andre, og kjekke å ha da de ofte stiller opp til ulike verv.
|
|
![]() |
|
|