|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Au pair på foreldremøte? | |||
Jeg har opplevd au pair på foreldremøte |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 3,82% |
Jeg vet at noen på vår skole har sendt au pairen på foreldremøte |
1 | 0,64% |
Jeg kjenner noen som har opplevd au pair på foreldremøte |
2 | 1,27% |
Jeg har hørt om noen som kjenner noen som har opplevd au pair på foreldremøte |
2 | 1,27% |
Ikke hørt, ikke sett |
136 | 86,62% |
Ikke hørt eller sett, men har lest VG og Tenker Mitt uansett. ![]() |
10 | 6,37% |
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Au pair på foreldremøte?(Poll kun for dere som bor i Oslo og omegn, det er visst her dette skal være aktuelt)
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Vi har bodd både syd-øst og nå nord-øst og har aldri sett noen aupair på foreldremøte . Hverken på skolen eller i bhg . Eldste gikk i bhg på Majorstua . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Aldri vært borti, aldri hørt om.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Midt i nedslagsfeltet, kjenner minst fem familier med au pair. Har ikke sett eller hørt om au pair på foreldremøte. Har en gang sett au pair som gikk tur med hunden til en av familiene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Ikke hørt, ikke sett. Datapunkt rett vest for Oslogrensen.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Nå bor jo ikke jeg på den kanten av byen hvor der er aller flest au pairer. Men de få som er her har jeg aldri møtt på noe foreldremøte.
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?
Tsk-tsk!
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Aldri vært borti, aldri sett. Barnehage og skole på Oslo Vest, barnehage på Majorstua.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Ingen advokater her heller, nei.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
Vi har aldri servering på foreldremøtene.
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg bor ikke i Oslo, men det er jo noen au-pairer her også. Og jeg kan med hånden på hjertet både si at jeg aldri har opplevd au-pairer på foreldremøter og at de jeg kjenner som har/har hatt au pair er noen av de mest engasjerte foreldrene som følger opp både skole og barn, sitter i FAU og er med på andre viktige prosjekter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Bor i au-pair land. Ingen av de kommer på foreldremøtene. Levering og henting derimot....
![]() |
#17 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Ikke hørt, ikke sett, barnehage og skole sentrumsnært Oslo vest. Ikke så mange som har/hadde au pair heller, så vidt jeg vet ingen i barnehagen og en på skolen i første klasse.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Ingen au-pairer på foreldremøte i bhg. vår, men knapt nok noen foreldre heller.
![]() |
![]() |
#19 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg har hørt om noen som kjenner noen, ja. Og akkurat nå husker jeg ikke hvem jeg hørte det av heller.
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
Kjipe kjeks, ja!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|