|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Stiv
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg valgte den fargen vi hadde på veggen i stuen der vi bodde før. Avataren er en magnoliablomst. Er ikke 100% fornøyd med den, føler at den er ikke helt riktig til meg. Men har ikke noe bedre for øyeblikket, så da får det være sånn.
![]() |
![]() |
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er en omskrivning av navnet til en jeg er veldig glad i. Avataren er et resultat av bildesøk på Valentina på nettet. Har lite med meg å gjøre, grasiøs skal ingen beskylde meg for å være
![]() |
#43 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Da mitt inntog i nettverden startet rundt 1997 så hang jeg en del på IRC. Da valgte jeg meg nicket "guniss". Og siden har jeg brukte det over alt hvor jeg har vært ..
![]() |
#44 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?noba er noe så kjedelig som initialene mine bakfrem. Jeg brukte nicket abon i mange år, men da jeg meldte meg inn på SG skulle jeg liksom være litt anonym jeg da, så da ble det noba, abon bakfrem - ikke særlig vanskelig å gjennomskue
![]() |
#46 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?cilen er et av mine kallenavn, ikke så spennende men.. Det er det tanteungene her kaller meg, blir også kalt cile. Alle søskenene mine sier det. Bildet er det siste jeg malte..
![]() |
#47 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Satt på jobben da jeg skulle registrere nick på et annet forum. Alle "mine" forslag var opptatt, så da tok jeg felleskatalogen foran meg og vips Benzodiazpam. Forkortet til Benzo, for enkelhetensskyld. Sist redigert av Benzo : 10-05-07 kl 19:02. Årsak: Sneik seg inn en e for mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg har i nesten hele forumkarrieren hatt *m@msen..* som nick. Det ligger en lang historie bak stjerner og punktumer, som jeg ikke gidder å forklare her. Jeg synes m@msen var et hjernedødt valg, og ønsket et nytt. Så da ble det Irma, inspirert av Irma1000. Dessuten ligger det litt ordsymbolikk inne i nicket - tidligere mamsen.
![]() |
#49 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg har rett og slett kalt meg opp etter min store, flotte tatovering av en steilende enhjørning som jeg har på armen.
![]() |
![]() |
#50 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Bauche er kjælenavnet mitt. Grunnen for at Che er med som følgesvenn er fordi han skal gi en indikasjon på uttalen.
Min signatur Sist redigert av Che : 10-05-07 kl 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
By the Sea
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Veldig morsomt å lese bakgrunnen for nick og avatar!
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg landet på Observatøren her inne fordi jeg oppfatter meg selv som det. I og med at jeg ikke alltid har tid til å være aktiv på skrivefronten, blir jeg en lesende observatør.
08.05 | 06.12 Sist redigert av Observatøren : 12-05-07 kl 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er en forkortelse av navnet mitt.
![]() |
#56 |
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg elsker hockey,og Tik(trondheim ishockeyklubb) er laget i
![]() |
#58 |
Pauset
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Mitt nick er kjempekjedelig og fantasiløst. Min minste datter heter Jessica ganske enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nja, tja, jeg husker egentlig ikke helt hvorfor det ble Misteri. Ingen andre ledige tenker jeg, så det bare ble det første jeg kom på. Fikk også høre engang at mammanick er urkjedelige.
![]() |
#60 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Hm... livit er forkortelser for navnet mitt. avataren sier seg selv.. duracell er fordi ei på gamle-jobben kalte meg det...
![]() |
|
|