|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Bakgrunn for nicket og avataren din?Av og til blir jeg sittende å lure på hvorfor folk har valgt akkurat det nicket og den avataren.
![]() |
#2 |
trøtt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er et forkortelse av et tidligere nick. Tegnene på sidene ble slengt på fordi bare TM er for kort. Jeg tror det er minimum 3 tegn eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er meg, det - på en så opplagt måte at det nesten er pinlig.
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Veronal er nicket mitt fordi det forteller alle og enhver at jeg er fagnerd og glad i Italia. Veronal var det første kommersielle barbituratet og fikk navnet sitt fordi en ignorant mente at Verona var den mest søvndyssende plassen på jord. Helt feil, selvfølgelig. Verdens beste vin dyrkes i åssidene til Verona.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Bakgrunnen for mitt navn er i grunnen veldig kjedelig. Av mangel på kreativitet ble det Nynne.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Lite kreativ som jeg er slet jeg med å finne et nick. Foran meg lå ei brosjyre fra et sted i La Manga i Spania. Ja, så sånn ble det Manga
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt valgte jeg for de jeg liker stjerner (de i himmelen) og Estrella betyr stjerne på spansk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juba Juba
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er kjedelig, et gammelt kjelenavn. Men det var det jeg kom på den gangen jeg registrerte meg på Nybaktmamma. Tenkte ikke noe særlig over valg av nick da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
Jeg trodde det var hun ene fra frustrerte fruer.
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
![]() |
#11 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Mitt nick er et ordspill av Lille, som jeg kaller Leona og navnet hennes.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg har en i familien min som heter Liv - kalt Liven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
På flyttefot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg valgte kiddo inne på SM/NM fordi jeg hadde sett Kill Bill, digga Uma og synes nicket var perfekt siden en liten "kiddo" var på vei
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg har brukt Inagh siden 1998. Da var min kjære og jeg på ferie i Irland, og vi bodde ei uke på et B&B hvor vi ble godt kjent med husfruen. Da hun hørte hva jeg heter strålte hun opp og dro meg med til et digert Irlandskart som hang på veggen.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 10-05-07 kl 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
♡
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg hadde akkurat sett Pulp Fiction og plukket opp Hunnybunny derfra. Brukte det når jeg bodde i England. Flyttet hjem og fikk behov for å gjøre meg mer norsk og het Hønnibønni en stund. Så kjentes det for langt og jeg endte opp med Hønni. Det nicket har fulgt meg i snart 8 år.
![]() |
#17 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nick
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg er glad i glitter og stas. Ikke bling, men flotte, elegante damer fra femit-sekstitallet.
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Faren min kalte meg Teofelia før jeg ble født. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt er et kallenavn som mannen min brukte en stund.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 10-05-07 kl 04:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|