|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg var Miss Norway 1989. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Alltid vært interessert i keltisk mytologi. Sist redigert av morgana : 11-05-07 kl 00:15. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg er fan av Terry Pratchett og en av mine favoritter er Esme Weatherwax fra Discworldserien.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 10-05-07 kl 23:58. Årsak: Gode gud. Jeg stavet Pratchett feil. I am not worthy. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg skulle bare være innom på SM en kort stund mens jeg var kvalm, sur og gravid, derfor ville jeg hete noni(no nick), men det var visst opptatt, så da ble det nolo(no logo). Som kjent, ble jeg hekta, og nå er nicket mitt mitt.
|
|
|
|
#65 |
|
WF: BNBE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?IOA er initialene til datteren min. Ikke veldig fantasifullt, måtte finne på noe for å få registrert med på NM i sin tid. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?.. fordi jeg drømmer om et liv i sola.
|
|
|
#67 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg er meg selv. Bådet nick og bilde er meg. :kjedelig: |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er etterslep etter studietida i Bergen.
|
|
|
#69 |
|
By the Sea
|
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
Blir uggen i magen bare ved tanken på enormt labankonsum!
|
|
|
#70 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nick: Katta mi hette Jinx, også er jeg en ganske uheldig person.....Jinx= uhell/uheldig |
|
|
|
|
|
#72 |
|
hmmm
|
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er en av stadiene i Platons hulelignelse. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Og etter en koselig prikk fra Bauche, så er jeg tilbake til "meg selv" som avatar |
|
|
|
|
|
#74 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg startet min nettkarriere med et gammeldame nick. Da jeg skulle finne et til (jeg ville gjerne være to) falt valget på Berglijot. Avataren fikk jeg første april og den gjenspeiler mitt kozete vesen. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Trulte - bare noe som datt inn der og da. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?I hine hårde dager på DOL (doktoronline) hadde jeg et veldig spesielt navn som nick, og da jeg ble gjenkjent der inne (fy skamme seg, Tuneland!) fikk jeg helt hetta og måtte skifte. Gubben brukte nicket Alberto, så jeg valgte en variant. Og så er det bilde av meg i avataren. |
|
|
|
#77 |
|
kamerat
|
Meg.
Selvfølgelig kan du ikke det!
|
|
|
#78 |
|
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
|
|
|
#80 |
|
Etylbarbital
Druene til verdens beste vin (amarone) dyrkes der, i hvert fall.
|
![]() |
|
|