|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
guru advisor
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Cille fordi det er kallenavnet mitt. Sist redigert av Minerva : 25-05-07 kl 11:59. Årsak: Ikke fornøyd med tidligere avatar. Dette er mer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din? "Elinblu Nicket er meg, det - på en så opplagt måte at det nesten er pinlig. Sist redigert av data mannen : 15-05-07 kl 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt kom på meg når jeg skulle skrive det. Satt å prata med kona på msn i fra stua til kjøkkenet, når jeg bestemte meg for å bli med i forumet. Sist redigert av data mannen : 15-05-07 kl 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Lille*My fordi hun er tøff. Det er lenge siden jeg valgte det og har brukt det på alle mulige forum. Har også en intern greie med ordet "my" med søstra mi og noen, som er for komplisert til å forklare, men som er en del av grunnen til at det ikke kunne bli noe annet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-05-07 kl 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
Så søtt! Storebror har en liten supermannfigur.
![]() |
#106 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket ble til på SM, og da prøvde jeg utallige andre først, men alt var opptatt.
![]() |
#108 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Scarlett har fulgt meg fra tidlig ungdomstid, da i denne formen:
![]() |
#110 |
Passiv
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket kommer av følelsen man får når man oppdager at man er gravid i 10. uke uten å ha hatt mistanke en gang. |
![]() |
![]() |
#111 |
By the Sea
|
Pappaen her i huset ble sur da lillegutt pekte på et bilde av Ine Marie Eriksen og sa "pappa!"
![]() |
#112 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket var det som falt meg inn en gang for mange år siden da jeg registrerte meg på et annet forum (sikkert 5-6 år siden). "Planet of the Apes" (den gamle fra 60-tallet) gikk på tv, og dama til helten het Nova. Så ble det sånn. Ikke så mange dype tanker bak. Avataren tok jeg i bruk da jeg hadde satt inn to embryo under IVF-forsøket i 2004. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
intro
|
![]() |
![]() |
#114 |
Medlem siden: Oct 2006
Det er selvsagt figuren som gjør at lillebror forveksler supermann med pappa.
![]() |
|
|